تخفیف های جدید شهر فافا برای لپ‌تاپ‌های پرطرفدار

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی شهر فافا جدیدترین طرح تخفیفی خود را برای چهار مدل از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌های  لنوو و ایسوس آغاز کرده است.
تبلیغات

ظهور فروشگاه‌های اینترنتی مرزها را از بین برده و فاصله‌ها را کاهش داده‌اند. از دیگر مزایای این فروشگاه‌ها باید به تسهیل روند خرید کالا از طریق صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد. البته باید یکی از بهترین مزایای ظهور فروشگاه‌های آنلاین را امکان جستجو برای خرید یک کالا با بهترین قیمت در بین فروشگاه‌های متعدد بدون صرف زمانی نظیر جستجو در فروشگاه‌های فیزیکی عنوان کرد. شهر فافا نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که زمینه‌ی اصلی فعالیت آن، عرضه محصولات الکترونیک است.

فروشگاه اینترنتی شهرفافا  گجت‌های الکترونیکی متعددی را به فروش می‌رساند که از جمله‌ی آن‌ها باید به لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، لوازم بازی، تجهیزات شبکه و رایانه و قطعات کامپیوتری در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد. مجموعه‌ی شهرفافا سابقه‌ای ۱۹ ساله دارد که در هفته‌های اخیر کمپین‌های تبلیغاتی را برای فروش محصولاتش با تخفیف راه‌اندازی کرده است.

شهر فافا در شرایطی به ارائه‌ی تخفیف برای محصولاتش اقدام می‌کند که نوسانات شدید نرخ ارز بر کسی پوشیده نیست و شماری از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌ی کشور فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

فروش ویژه فروشگاه اینترنتی شهرفافا با تخفیف ویژه بر روی چهار مدل از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین‌های لپ‌ تاپ لنوو و ایسوس شروع شده است:

هر چهار مدل لپ‌تاپ بالا شامل گارانتی اصلی است که رایگان به سراسر ایران ارسال می‌شود. این دور از تخفیف‌های شهر فافا از ۲۸ مهرماه آغاز شده و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات