پوشش زومیت از رویداد معرفی هواوی میت 20 [ نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ساعت ۱۶:۳۰ امروز به‌وقت تهران از نسل جدید خانواده‌ی میت رونمایی خواهد کرد و زومیت این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

پس از یک سال انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌وقفه، بالاخره روز موعود فرا رسید و هواوی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت تهران طی رویدادی که در لندن برگزار می‌شود، از نسل جدید فبلت‌های سری میت پرده برخواهد داشت. گفته می‌شود که چینی‌ها فردا از دو گوشی هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو رونمایی خواهد کرد؛ اما ممکن است Huawei همانند رسم چند سال گذشته‌، نسخه‌ی پورشه‌دیزاین فبلت مورد انتظار میت 20 را نیز با خود به لندن بیاورد. می‌دانیم که Mate 20 از پردازنده‌ی هفت نانومتری کرین ۹۸۰ بهره خواهد برد و علاوه‌بر این براساس تصاویر متعدد فاش‌شده، پیش‌بینی می‌کنیم که فبلت جدید هواوی درست‌مانند پی ۲۰ پرو از دوربین سه‌گانه نیز بهره خواهد برد و هوش مصنوعی نقش عمده‌ای در عملکرد آن ایفا خواهد کرد.

حال باید دید که شرکت سازنده غیر از موارد فاش‌شده، می‌توانند با قابلیتی متفاوت ما را شگفت‌زده کنند یا خیر، در هر صورت خوشبختانه برای پی‌بردن به حقیقت، نیازی نیست زمانی طولانی را به‌انتظار بنشینیم. زومیت همانند قبل، برای آنکه شما کاربران عزیز را به‌صورت لحظه‌به‌لحظه از اتفاقات رویداد فردا و تازه‌های هواوی آگاه کند، آن را به‌صورت زنده، در قالب متنی و ویدیویی پوشش خواهد داد" با ما همراه باشید. علاوه‌بر این، شما می‌توانید برای اطلاع از خبرهای رویداد فردا، زومیت را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر نیز دنبال کنید.

نسخه آفلاین از رویداد

پوشش زنده‌ی متنی

* محتوای پوشش زنده‌ی متنی به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد. در صورتی که برای پوشش متنی یا ویدیویی پیش آمد، صفحه را از نو بارگذاری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات