ولکو از فرمان دوچرخه‌ی هوشمند وینک رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Velco فرمان دوچرخه‌ی هوشمندی طراحی کرده است که به چراغ‌های راهنما و GPS مجهز است.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند به‌عنوان راهنمای مسیر به ‌خوبی عمل می‌کنند؛ اما وقتی در حال دوچرخه‌سواری هستید، دنبال کردن مسیر برای شما دشوار خواهد بود. بنابراین باید برای بررسی گوشی بایستید یا گوشی را روی فرمان دوچرخه فیکس کنید. Wink محصولی از شرکت Velco است که ضمن حل این مشکل، امنیت را نیز برای دوچرخه‌ی شما به همراه می‌آورد.

فرمان دوچرخه‌ی وینک از چراغ‌های مجاور دستگیره‌ها برای نشان دادن مسیری که باید در آن حرکت کنید استفاده می‌کند. این مسیر، قبل از حرکت توسط دوچرخه‌سوار و به کمک اپلیکیشن این محصول تعیین می‌شود. اگر چراغ سمت راست روشن شود، یعنی باید به سمت راست و اگر چراغ سمت چپ روشن شود باید به سمت چپ گردش کنید.

چنان‌چه جزو افرادی هستید که اعلان‌های گوشی برای آن‌ها خیلی مهم است، وینک شما را از دریافت پیامک و تماس مطلع خواهد کرد.

این فرمان به GPS مجهز است؛ در نتیجه اگر دوچرخه‌ی شما ربوده شود یا به هر دلیل آن را گم کنید، می‌توانید به کمک این ویژگی آن را رهگیری کنید. باتری این فرمان دوچرخه‌ی هوشمند سه هفته دوام می‌آورد. بنابراین، فقط کافی برای شما یا پلیس وجود خواهد داشت تا از این طریق، دوچرخه یا دست‌کم فرمان آن را پیدا کنید.

وینک به شتاب‌سنج نیز مجهز است. در نتیجه وقتی سانحه‌ای برای شما پیش بیاید، آن را به افراد از پیش تعیین‌شده‌ای مانند خانواده و دوستان اطلاع خواهد داد.

فرمان دوچرخه‌ی هوشمند وینک، ۲۸۰ یورو (۳۳۷ دلار) قیمت دارد و از ماه مارس ابتدا در اروپا عرضه می‌شود و تا پایان سال به آسیا و آمریکای شمالی نیز راه پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات