ایسر تبلت بدون فن Switch 7 Black Edition را راهی بازار کرد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در جریان CES 2018 نسل جدید تبلت بدون فن خود را که از وجود پردازنده‌ی اینتل بهره می‌برد، راهی بازار کرد. این تبلت Switch 7 Black Edition نام دارد.
تبلیغات

ایسر همزمان با برگزاری نمایشگاه CES 2018 که کار خود را به‌صورت رسمی از فردا آغاز می‌کند، تبلت بدون فن سوئیچ ۷ بلک ادیشن را راهی بازار کرد. این تبلت از وجود نمایشگری ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل، استند مخصوص تبلت به‌صورت پیش‌فرض، کیبورد جداشدنی و تراشه‌ی چهار هسته‌ای اینتل Core i7-8550U بهره می‌برد. همچنین باید به پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX150 انویدیا اشاره کرد.

ایسر این تبلت را سال گذشته رونمایی کرده بود؛ حال آنکه یک سال بعد شاهد عرضه‌ی آن به بازار هستیم. این تبلت هیبریدی با برچسب قیمت ۱۶۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت مورد نظر برای نسخه‌ی پایه است و در نسخه‌های قوی‌تر شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

اغلب تبلت‌های ویندوزی بدون فن از وجود یک پردازنده‌ی ضعیف اینتل بهره می‌برند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پردازنده‌های سری Core Y یا Apollo lake اینتل اشاره کرد. همچنین نباید در این بین پردازنده‌های سلرون یا پنتیوم را از یاد برد که در این سری تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ حال آنکه ایسر در تبلت خود از پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7-8550U با چهار هسته‌ی پردازشی بهره گرفته است که از وجود سیستم خنک‌کننده‌ی بدون فن ایسر برای کاهش دما استفاده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه تبلت ایسر را باید استند خودکار آن برشمرد. با استفاده از این استند کافی است قسمت پایین تبلت را روی میز یا هر سطحی که روی آن قرار دارد فشار دهیم تا استند به‌صورت خودکار باز شود و تبلت موقعیت خود را روی میز به‌صورت ایستاده تثبیت کند. این تبلت از وجود یک قلم با پشتیبانی از ۴۰۹۶ سطح فشار بهره می‌برد. کیبورد توسعه‌ یافته برای این تبلت از وجود سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد و برای اتصال، از قابلیت مغناطیسی بسیار قدرتمندی بهره‌مند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات