تماس امن؛ سرویس جدید آوانک

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تماس امن که یکی از سرویس‌های جدید ارائه شده توسط اپراتور پیام صوتی آوانک است به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن شماره تلفن همدیگر باهم تماس برقرار کنند.
تبلیغات

در حقیقت از طریق این سرویس کاربران به هنگام تماس شماره همراه یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود. این ویژگی که به تازگی در کشور معرفی شده است تنها توسط گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است.

 استفاده از تماس امن یکی از کاراترین و در عین حال کم هزینه‌ترین روش‌های افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران به هنگام برقراری تماس است که به همین علت با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است، امروزه قشر عظیمی از جامعه علاوه بر دارا بودن تلفن‌های همراه هوشمند عضو حداقل یک یا چند شبکه اجتماعی هستند و از این طریق با دوستانشان در ارتباط هستند. بعضی از افراد در شبکه‌های اجتماعی‌شان از عکس‌های شخصی استفاده می‌کنند و قطعا تمایلی به دیده شدن این عکس‌ها توسط افرادی به‌جز مخاطبان خود ندارند. برقراری تماس از روش معمولی و غیر امن می‌تواند باعث شود افراد به شماره تلفن و در نتیجه حساب‌های کاربری شخص تماس گیرنده دسترسی پیدا کنند و مزاحمت‌های احتمالی را در پی داشته باشد.

برای درک بهتر عملکرد این سرویس توجه شما را به مثال زیر جلب می‌کنیم:

پس از اجرا و راه‌اندازی تاکسی تلفنی‌های هوشمند گزارش‌های زیادی مبنی بر ایجاد مزاحمت توسط رانندگان برخی از این سرویس‌ها برای مسافران خانم منتشر شد و به همین علت برخی از تاکسی سرویس‌های هوشمند امکان تماس امن را برای ارتباط بین مسافران و رانندگان فعال کرده‌اند، بدین صورت که راننده و مسافر بدون دیدن شماره تلفن همدیگر و از طریق یک تلفن ثابت باهم تماس برقرار می‌کنند.

بدیهی است که استفاده از این سرویس (تماس امن) در تمامی کسب‌وکارهایی که وابسته به برقراری تماس تلفنی هستند میزان رضایت کاربر از سرویس ارائه شده را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد و دغدغه و نگرانی سرویس دهنده را تا میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، چرا که با کاهش شکایات احتمالی مشتریان، سرویس‌دهنده قادر است وقت و انرژی خود را بر سایر جنبه‌های کار متمرکز سازد و در نتیجه عملکرد کلی را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد.

آوانک اپراتور پیشگام پیام صوتی و نماینده رسمی مخابرات هم اکنون قادر به ارائه این سرویس به کسب وکارها است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سرویس جدید آوانک می‌توانید از راه‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

1- مراجعه به وب‌سایت آوانک به آدرس www.avanak.ir

2- ارسال پیام به ادمین کانال تلگرام آوانک به آدرس @Myavanak

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات