گلکسی اس 9 پلاس حاشیه‎ باریک‌‏تری نسبت به نسل قبل دارد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویر فاش‌شده از پنل جلویی گلکسی اس ۹ پلاس، حاکی از آن است که این مدل حاشیه‎های باریک‏‌تری نسبت به اس ۸ پلاس خواهد داشت.
تبلیغات

تصویری از پنل جلوی فبلت گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ به‎ دست آمده است که تفاوت‌‏های این مدل را نسبت به نسل قبل فاش می‎کند. هر دو گوشی در پنل جلو، شباهت‎های زیادی به‎ یک‌دیگر خواهند داشت؛ با این وجود، جانشین گلکسی اس ۸ پلاس کمی‎ عریض‌تر به ‎نظر می‎رسد و حاشیه‌‏ی پایین صفحه‎نمایش کاهش یافته است.

با توجه به اینکه این فبلت نسبت به نسل قبل کمی عریض‌تر است؛ شاید پرسش‌هایی در مورد آن در ذهن کاربران شکل گرفته باشد. با فرض صحت تصویر، نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹ نمایشگری بزرگ‌تر از ۶.۳ اینچ خواهد داشت. باید اشاره کرد که گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی عرضه شده است؛ اما احتمالاً مدل جدید آن، نمایشگر ۶.۳ اینچی یا ۶.۴ اینچی دارد.

با این وجود گمان می‎رود گلکسی اس ۹ پلاس مانند نسل گذشته با یک صفحه‎نمایش با نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ و لبه‌های دارای انحنا ارائه شود. باید توجه داشت که تصویر پنل منتشرشده، ممکن است جعلی باشد؛ به همین جهت، چندان مطمئن نیستیم که مدل  گلکسی اس ۹ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۶.۲ اینچ عرضه شود.

گلکسی اس 9 پلاس

پنل سمت راست متعلق به گلکسی اس ۹ پلاس و پنل سمت چپ مربوط به گلکسی اس 8 پلاس است.

علاوه‌ بر اندازه صفحه‌نمایش که در جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس متفاوت است، احتمال دارد دوربین نیز وجه‌ تمایز این دو مدل باشد. این‏‌طور که پیدا است، نسخه «پلاس» با دوربین دوگانه در پنل پشتی عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که مدل ۵.۸ اینچی با یک دوربین اصلی همراه خواهد بود. حسگر اثر انگشت در اعضای جدید سری گلکسی اس دستخوش تغییر شده و به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است.

همچنین گمانه‌‏زنی‌ها به عرضه «گلکسی اس ۹ پلاس» با حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم اشاره دارد؛ در جانشین گلکسی اس ۸، سامسونگ به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی رضایت داده است. آخرین شایعات درباره‌ی کهکشانی‌های بعدی سامسونگ، به عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نیمه ماه مارس اشاره می‌کند؛ این شرکت، پرچم‏‌داران امسال خود از سری گلکسی اس را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد. هرچند ممکن است جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در یک رویداد جداگانه در ماه مارس ارائه شود؛ بد نیست اشاره کنیم که نسل قبل، اوایل فروردین‌ماه معرفی شد.

به تبعیت از روندی که سامسونگ طی چند سال گذشته در پیش گرفته است، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در دو مدل با پردازنده‌های متفاوت عرضه خواهند شد. در ایالات متحده و چین، نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام ارائه می‎شود و در اروپا و آسیا می‌توانید مدل‌های دیگر را با پردازنده اختصاصی اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ خریداری کنید. تراشه جدید این شرکت بر مبنای فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری طراحی شده است و هشت هسته پردازشی دارد.

گفته می‌شود پرچم‌‏داران جدید سامسونگ با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو راهی بازار خواهند شد؛ گمان می‎رود شرکت سازنده مانند نسل قبل، تغییراتی در رابط‌ کاربری سیستم‎عامل اندروید اعمال کند. با توجه به تصاویر به‌‏دست‌آمده، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات