اچ تی سی دوشنبه از هدست وایو جدید رونمایی می‌کند

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تیزر رسمی منتشرشده از سوی اچ‌تی‌سی، روز دوشنبه همزمان با شروع نمایشگاه CES 2018 این شرکت از هدست وایو جدید خود رونمایی می‌کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی توییتی منتشر کرده است مبنی بر اینکه هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو روز دوشنبه در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد. در بالای این عبارت «رزولوشن سال نو» نوشته شده که این شرکت عمدا سال نو را تار کرده و فوکوس را روی رزولوشن قرار داده است. این طراحی نشان می‌دهد که وایو جدید از نمایشگری با رزولوشن بالاتر نسبت به مدل اصلی برخوردار خواهد بود.

هدست اچ‌تی‌سی وایو اولین بار در جریان نمایشگاه MWC 2015 در بارسلونا نمایش داده شد و در پنجم آوریل ۲۰۱۶ به قیمت ۸۰۰ دلار در دسترس قرار گرفت. پس از گذشت شش ماه، اچ‌تی‌سی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه وایو به فروش رسانده است. در نتیجه این شرکت نیمی از سال و تنها با فروش هدست واقعیت مجازی، درآمدی ۱۱۲ میلیون دلاری کسب کرد. همان سال شایع شده بود که اچ‌تی‌سی قصد دارد بخش جدیدی در شرکت خود راه‌اندازی کند و به توسعه‌ی واقعیت مجازی (VR) اختصاص دهد که البته این موضوع توسط مدیران این شرکت تکذیب شد. با توجه به اینکه دوشنبه روز افتتاحیه‌ی نمایشگاه محصولات الکترونیک در لاس وگاس است، انتظار می‌رود این محصول در روزهای آتی معرفی شود. برخلاف عملکرد نه‌چندان مطلوب اچ‌تی‌سی در زمینه‌ی تولید گوشی، این شرکت با هدست وایو در بازار هدست‌ واقعیت مجازی خوش درخشیده است. بعد از معامله‌ی ۱.۱ میلیارد دلاری با گوگل که سپتامبر سال گذشته اتفاق افتاد و منجر به اشتغال ۲۰۰۰ کارمند اچ‌تی‌سی در گوگل شد، شرکت تایوانی اعلام کرد که متعهد شده است به توسعه‌ی سیستم وایو VR ادامه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات