تلویزیون های ۲۰۱۸ ال جی با گوگل اسیستنت همراه می‌شوند

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در آستانه‌ی رونمایی از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2018، اعلام کرد که تلویزیون‌های سال ۲۰۱۸ این کمپانی با گوگل اسیستنت همراه خواهد شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES در لاس‌وگاس ایالات متحده‌ی آمریکا بسیاری از کمپانی‌ها نظیر ال‌جی، خود را برای رونمایی از محصولات جدید آماده می‌کنند. از جمله‌ی محصولاتی که ال‌جی چندی پیش آن را رونمایی کرد و قرار است در CES 2018 شاهد نمایش آن باشیم، باید به اولین اولد ۸۸ اینچی با رزولوشن 8K اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ال‌جی، این کمپانی تمام تلویزیون‌های جدید خود را که در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شوند با بهره‌گیری از گوگل اسیستنت عرضه خواهد کرد.

در سال‌های اخیر ال‌جی همواره تلویزیون‌های هوشمند خود را با بهره‌گیری از سیستم‌عامل webOS راهی بازار کرده است که از وجود دستیار صوتی هوشمند مختص این سیستم‌عامل بهره می‌برند. حال این کمپانی کره‌ای در نظر دارد دستیار صوتی هوشمند گوگل را که با عنوان گوگل اسیستنت شناخته می‌شود، روی تلویزیون‌هایش دراختیار کاربران قرار دهد. با توجه به تغییرات صورت‌گرفته، انتظار می‌رود انواع تلویزیون اولد و LCD‌های اولترا HD با بهره‌گیری از برند ThinQ که برای پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی استفاده می‌شود، راهی بازار شود.

تلویزیون ال جی

با استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل، کاربران تلویزیون ال جی قادر خواهند بود دستورها بیشتری در رابطه با عملکرد تلویزیون‌های خود صادر کنند. برای مثال می‌توان به دستور صوتی مربوط به خاموش کردن تلویزیون پس از پایان یافتن یک برنامه‌ی تلویزیونی خاص اشاره کرد. البته ال‌جی به این نکته اشاره کرده است که در شماری از کشور‌ها، کاربران علاوه بر دستورها مرتبط با عملکرد تلویزیون، می‌توانند سایر قابلیت‌های این دستیار صوتی را مورد استفاده قرار دهند که برای مثال می‌توان به کنترل گجت‌های مرتبط با اینترنت اشیاء یا دسترسی به سرویس‌های گوگل اشاره کرد.

ال‌جی علاوه‌ بر معرفی قابلیت‌های جدید پلتفرم هوش مصنوعی ThinQ، در نظر دارد پردازنده‌ی تصویری جدیدی نیز با عنوان آلفا ۹ برای تلویزیون‌هایش رونمایی کند. براساس اطلاعات ارائه‌شده، این پردازنده‌ی جدید تصویر ویژگی‌هایی نظیر کاهش نویز تصویر در کنار بهبود عملکرد تلویزیون از نظر رنگ و همچنین پشتیبانی از نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه‌ و محتوای HFR دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات