احتمال عرضه نسخه دو سیم کارت گلکسی اس 9 در اروپا

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس مطلب منتشرشده در یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ در آلمان، احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی دو سیم‌کارت گلکسی اس ۹ در اروپا وجود دارد.
تبلیغات

سامسونگ معمولا نسخه‌ی دو سیم‌کارت پرچم‌داران خود را در بازارهای خاصی عرضه می‌کند؛ اما معمولا اروپا جزو این بازارها نیست و کره‌ای‌ها عموما نسخه‌ی تک‌سیم محصولات بالارده‌ی خود را در قاره‌ی سبز روانه‌ی بازار می‌کند؛ با این حال یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت رسمی سامسونگ در آلمان، حکایت از آن دارد که نسخه‌ی دو سیم‌کارت گلکسی اس ۹ در اروپا عرضه خواهد شد؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ این استراتژی را در مورد گلکسی اس ۹ پلاس نیز به‌ کار خواهد بست یا خیر.

سامسونگ نسخه‌ی دو سیم‌کارت گلکسی اس ۸ پلاس را تا ماه مه سال گذشته‌ی میلادی در تعدادی از بازارهای منتخب عرضه کرد و پس از مدتی، بازار بریتانیا نیز شاهد عرضه‌ی این مدل بود. کره‌ای‌ها نسخه‌ی دو سیم‌‌کارت گلکسی اس ۸ پلاس را تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ در بازارهایی نظیر آلمان نیز عرضه کردند.

سامسونگ در نسل پیشین سری اس، تنها مدل پلاس را با پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه کرد؛ اما اکنون با توجه به صفحه‌ی پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ در آلمان، به‌ نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها این بار نسخه‌ی دو سیم‌کارت گلکسی اس 9 را با شماره‌مدل SM-G960F/DS روانه‌ی بازار خواهند کرد. در این شماره‌مدل، حروف «DS» نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی آن از دو سیم‌کارت هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا هر دو مدل گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به‌صورت دو سیم‌کارت عرضه خواهند شد یا این بار نوبت به مدل کوچک‌تر سری گلکسی اس رسیده است که از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند؛ البته نباید چندان در خصوص صحت این خبر اطمینان داشت؛ چرا که ۶ ماه پیش در یکی دیگر از وب‌سایت‌های سامسونگ، شماره‌مدل SM-N950F/DS رؤیت شد که حکایت از عرضه‌ی نسخه‌ی دو سیم‌کارت گلکسی نوت ۸ در اروپا داشت.

سامسونگ هفته‌ی گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد که گوشی گلکسی اس ۹ را طی رویداد Unpacked در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) رونمایی خواهد کرد؛ پیش‌بینی می‌شود که عرضه‌ی این محصول از تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) آغاز خواهد شد. ایوان بلس به‌تازگی تصاویری رسمی از گلکسی اس ۹ را پیش از رونمایی آن، در صفحه‌ی شخصی خود در توییتر منتشر کرده است که این گوشی را به همراه والپیپری با تمی به رنگ بنفش به تصویر می‌کشد. می‌توانید نسخه‌ی اصلی این والپیپر را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود تصویر پس‌زمینه‌ی گلکسی اس ۹

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات