ویدیوهای تبلیغاتی اپل برای اسپیکر هوشمند هوم پاد

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل هم‌زمان با آغاز ثبت سفارش برای هوم‌پاد، چهار ویدیوی تبلیغاتی برای نمایش قابلیت‌های این اسپیکر منتشر کرد.
تبلیغات

کوپرتینونشین‌ها پذیرش پیش‌سفارش برای هوم‌پاد را آغاز کرده‌اند و مطابق برنامه‌های این شرکت، عرضه‌ی اسپیکر هوشمند یادشده از تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) انجام خواهد شد. از این‌رو اپل چهار ویدیوی تبلیغاتی با عناوین بیت، اکولایزر، دیستورشن و بیس جهت نمایش قابلیت‌های محصول جدید خود منتشر کرده است. موسیقی‌های پخش‌شده در پس‌زمینه‌ی این ویدیوها به‌ ترتیب «DNA» از کندریک لامار، «All Night» از بیگ‌بوی، «Holy Water» از همبری و «Ain't I» از لیزو هستند.

ویدیوهای یادشده، هوم‌پاد را به‌نمایش نمی‌گذارند و در آن‌ها تنها به نمایش تصاویری از پوشش اطراف اسپیکر و کنترل‌پنل ال‌سی‌دی بالای اسپیکر بسنده شده است. در باقی بخش‌های هرکدام از ویدیوها، نام HomePod متناسب با موسیقی در حال پخش، حرکت می‌کند و در پایان آن‌ها نیز عبارت «Order Now» به نمایش درمی‌آید.

مشاهده‌ی عملکرد هوم‌پاد در بازاری دوقطبی که در آن‌ آمازون و گوگل می‌تازند، بسیار جالب توجه خواهد بود. اپل با برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری هوم‌پاد، این اسپیکر را در کلاس محصولات پریمیوم جای داده است. تیم‌ کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید هوم‌ پاد به‌لطف فناوری‌هایی نظیر هفت‌ توییتر متمرکز، ووفری با دامنه‌ی حرکتی بالا، آگاهی محیطی خودکار و هوشمندی سیری، تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده‌ای نسبت به رقبایی نظیر آمازون اکو و گوگل هوم به ارمغان می‌آورد.

در ادامه می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی جدید هوم‌پاد را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات