دومین تیزر ویدئویی از ابرخودروی جدید ریمک منتشر شد

پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ریمک با انتشار دومین تیزر ویدئویی، از رونمایی کامل ابرخودروی جدید این شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ خبر داد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان آغاز نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸، شرکت ریمک (Rimac) واقع در کشور کرواسی که با ساخت ابرخودروی برقی کانسپت وان (Concept One) به شهرت جهانی رسید، دومین تیزر ویدئویی از محصول جدید خود را در صفحه‌ی رسمی فیسبوک منتشر کرد. بر اساس گفته‌ی مقامات ریمک، جایگزین کانسپت وان قدرت بیشتری دارد. در ادامه‌ی مطلب، می‌توانید با تماشای گزیده‌ای از برنامه‌ی گرندتور و تست درگ ابرخودروی ریمک کانسپت وان در مقایسه با لامبورگینی اونتادور و آکورا NSX، متوجه برتری‌های این محصول شوید.

رایمک کانسپت وان

البته در دومین تیزر هم مانند تیزر اول، جزئیات زیادی مشخص نیست. در این ویدئوی ۲۲ ثانیه‌ای که با موزیک و رقص نور همراه است، بیش از هر چیزی به «سنت‌شکن» بودن ابرخودروی ریمک اشاره می‌شود. اگر با دقت بیشتری به ویدئو نگاه کنیم، تنها به طراحی جدید و متفاوت این ابرخودرو با مدل کانسپت وان پی خواهیم برد.

رایمک

مقامات ریمک به‌جز انتشار دو تیزر ویدئویی و اشاره به قدرت بیشتر، از محصول جدید خود اطلاعات بیشتری منتشر نکرده‌اند. ابرخودروی جدید ریمک باید تمام ۱۲۲۴ اسب بخار قدرت کانسپت وان و حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت که قصد جان ریچارد هموند، مجری معروف مستند خودرویی پرطرفدار گرند تور (The Grand Tour) را کرده بود، کنار بزند. علاوه بر این شاید این ابرخودرو با قوای فنی مشابه یا بهتر از نسل دوم تسلا رودستر همراه باشد که تفاوت اصلی این ۲ مدل، رودستر و کوپه بودن آن‌ها است.

Rimac / ریماک

این ابرخودروی برقی بدون نام، به مدت چند سال در حال ساخت است و بر اساس اعلام رسمی مقامات ریمک، با عرضه‌ی این مدل و به لطف سرمایه‌گذاری ۳۶ میلیون دلاری کمل (Camel) بزرگ‌ترین شرکت باتری‌سازی آسیا و شرکت دوچرخه‌سازی گریپ (Greyp)، تعداد نمایندگی‌های رسمی این شرکت در آمریکا به ۵ واحد خواهد رسید. ریمک در حال حاضر تنها با یک نمایندگی در منهتن نیویورک، در بازار آمریکا حضور دارد. نمایندگی‌های جدید، هر دو مدل کانسپت وان و ابرخودروی آینده‌ی ریمک را عرضه خواهند کرد.

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ از مورخه ۱۷ تا ۲۷ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات