شیائومی می ای وان با قیمت ۲۲۵ دلار در آمریکا قابل خرید است

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی گوشی جدید شیائومی می ای وان وارد بازار آمریکا شده است و توسط یک خرده‌فروش در eBay عرضه می‌شود.
تبلیغات

گوشی جدید شیائومی می ای وان (Xiaomi Mi A1) به‌طور رسمی در ایالات متحده قابل خریداری نیست؛ اما علاقه‌مندان در صورت تمایل، همچنان می‌توانند این مدل را با قیمت مناسب ۲۲۵ دلار از یک خرده‌فروشی در eBay سفارش دهند.

در بازارهای دیگر نظیر آسیا و اروپا که این گوشی به‌صورت رسمی عرضه شده، قیمت شیائومی Mi A1 از ۲۴۵ دلار تا ۳۶۵ دلار متغیر است. به همین جهت، برچسب قیمتی ۲۲۵ دلار برای گوشی جدید شیائومی بسیار مناسب به‌ نظر می‌رسد. باید اشاره کرد که شیائومی می ای وان تنها در رنگ طلایی قابل خرید است؛ رنگ‌های دیگر از جمله مشکی و صورتی، در حال‌ حاضر در دسترس قرار ندارد.

Mi A1 شیائومی

شیائومی می ای وان، یک ویژگی کلیدی دارد و آن، بهره‌گیری از نسخه‌ی خالص سیستم‌عامل اندروید است؛ به عبارت بهتر، رام MIUI شیائومی روی این گوشی نصب نشده است. به همین جهت، این مدل جزو اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کند. گوشی شیائومی Mi A1 به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) مجهز شده است و پوشش گوریلا گلس از صفحه‌نمایش محافظت می‌کند.

گوشی جدید شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام استفاده می‌کند و به ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. در پنل پشتی این مدل، دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز واید و لنز تله‌فوتو جای گرفته است و برای عکاسی سلفی، می‌توانید روی سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی حساب باز کنید.

شیائومی می ای وان از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند و برخلاف میان‌رده‌های دیگر نظیر آنر ۷ ایکس هواوی، فاقد حاشیه‌های باریک است؛ با این‌ حال، از درگاه USB نوع C استفاده می‌کند و با جک هدفون ۳.۵ میلی‌‏متری همراهی می‌شود. این مدل با باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعت همراه شده است که از قابلیت شارژ سریع با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ ۵ ولت پشتیبانی خواهد کرد. ضخامت گوشی جدید شیائومی، ۷.۳ میلی‌متر است و تنها ۱۶۵ گرم وزن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات