نظافت با ابزار نظافت

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ابزارهایی که باید در همه خانه‌ها و ادارات وجود داشته باشد، ابزارهای مخصوص نظافت است. نظافت خود و محل زندگی از اصولی است که باید همواره رعایت شود.
تبلیغات

ابزارهای نظافت می‌توانند ماشینی یا دستی باشند، ابزارهایی مانند تی، جاروی دستی و جارو برقی از وسایلی هستند که هنگام تمیز کردن محل کار، خانه یا خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل یکی از شغل‌هایی که رونق دارد، شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی هستند که به خرید و فروش ابزار نظافت می‌پردازند. در این گزارش قصد داریم تا به معرفی یکی از این ابزارها به نام جاروبرقی بپردازیم. با ما همراه باشید. در واقع این وسیله‌ی برقی را فردی به نام آیوز مک گافی در سال ۱۸۶۹ در آمریکا اختراع کرد، هرچند که بعضی معتقدند این وسیله را دنیل هس اختراع کرده است.

جارو برقی که شاید حدود ۵۰ تا ۶۰ سال است وارد منازل ایرانی‌ها شده و این روزها وسیله‌ای است که وجود آن در هر خانه‌ای واجب است، از دو قسمت الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده است. قسمت مکانیکی آن، بخش‌هایی مانند سیم جمع‌کن، زباله‌دان و فیلتر را دربرمی‌گیرد و بخش الکتریکی هم شامل قسمت‌های ساکن، کلکتور و جاروبک‌ها (زغال‌ها) است. این وسیله در اندازه‌های بزرگتر برای مصارف تجاری، صنعتی و هتلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای نظافت کارخانه‌ها، شرکت‌ها و همچنین هتل‌ها استفاده می‌شود. 

با جست‌وجویی در اینترنت درباره‌ی جاروبرقی متوجه خواهیم شد که این وسیله تا چه حد مورد نیاز افراد و سازمان‌ها است و خرید و فروش آن جریان دارد. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که جاروبرقی‌ معیوبی دارند که نیاز به تعمیر دارد، بهترین راهکار این است که به نمایندگی شرکتی که از آن خریداری کرده‌اید، مراجعه کنید تا جاروبرقی‌تان را تعمیر کنند، اگر شامل مدت زمان گارانتی باشد آن را بدون هزینه یا با هزینه‌ی کمی تعمیر خواهند کرد و در صورتی که مدت گارانتی آن تمام شده باشد، با دریافت هزینه، وسیله شما را تعمیر خواهند کرد؛ اما اگر نمایندگی شرکت تولید کننده در دسترس شما نبود، می‌توانید به کارشناسان و تعمیرکاران وسایل برقی مراجعه کنید تا آن را برای شما مانند روز اول تعمیر کنند.

اگر هم از جمله افرادی هستید که می‌خواهند جاروبرقی خود را تعویض کنند یا نوی آن را خریداری کنند، پیشنهاد می‌کنیم به قسمت مربوط به خانه سایت دیوار مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید جاروبرقی‌های کارکرده افراد دیگر را بعد از اینکه از سلامت وسیله اطمینان حاصل کردید، خریداری کنید. ضمن اینکه در همین قسمت برخی از فروشندگان فروشگاه‌های مختلف تبلیغ حراج جاروبرقی و سایر ابزارهای نظافت را گذاشته‌اند و می‌توانید هر وسیله‌ی نظافتی را که می‌خواهید، به‌صورت نو و با داشتن گارانتی معتبر خریداری کنید. با این روش و جست‌وجو در اینترنت می‌توانید قبل از خرید کالای مورد نیاز، درباره‌ی آن به‌راحتی و کامل تحقیق کنید و پس از حصول اطمینان از اینکه وسیله‌ی مورد نظر همانی است که شما به آن نیاز دارید، آن را به‌صورت آنلاین یا با مراجعه به محل فروش خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات