رقابت تماشایی آئودی RS3 و RS7 در تیزر کریسمس

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
آئودی به مناسبت آغاز سال نو میلادی، ویدئوی جالبی از رقابت  RS3 و RS7 اسپرت‌بک در یک پارکینگ منتشر کرده است که توانایی‌های این محصولات را معرفی می‌کند.
تبلیغات

مغازه‌های شلوغ، مراکز خرید پر هیاهو، صف‌های طولانی، پیام‌های تبریک کریسمس و البته خرید هدیه عید از جمله فعالیت‌های این روزهای دنیای مسیحیت هستند. بله، فصل تعطیلات ۲۰۱۷ تقریبا فرا رسیده است و هیچ فردی وجود ندارد که حداقل در یکی از این کارها شرکت نکند. با توجه به شلوغی اماکن در سال جدید، پارکینگ‌ها معمولا شلوغ و پر از خودروهای گوناگون هستند؛ البته گاهی رقابت‌هایی هم ممکن است در این مکان شلوغ بین برخی افراد علاقه‌مند به هیجان اتفاق بیفتد. آئودی هم در کمپین تعطیلات سال نو میلادی به این موضوع پرداخته و ویدئویی تماشایی از رقابت خودروهای آئودی RS3 و سدان آئودی RS7 اسپرت‌بک در یوتیوب منتشر کرده است.

audi rs3 vs rs7/ آئودی

شلوغی پارکینگ‌ها و نداشتن ظرفیت خالی، پیدا نکردن جای پارک و رقابت رانندگان با یکدیگر برای قرار گرفتن در تنها جای خالی پارکینگ مسئله‌ای است که این روزها در تعطیلات سال نو بیش‌تر خود را نشان می‌دهد. البته ممکن است کمی سرگرم‌کننده باشد و نیازمند به مهارت‌های رانندگی؛ اما به هر حال واقعیت دنیای کنونی است و هر کسی ممکن است آن را به‌نوعی تجربه کرده باشد. نیافتن جای پارک و صحنه‌هایی از توقف‌های مکرر در پارکینگ باعث عصبانیت و رفتارهای پرخاشگرانه می‌شود و البته می‌توان با کمی سعه صدر و صبر با این مسائل کنار آمد.

audi rs3/ آئودی

صحنه‌های جالبی در ویدئو دیده می‌شود؛ وجود فقط یک جای خالی در پارکینگ و ورود دو خودروی آئودی برای قرار گرفتن در این جای پارک و رقابت نفس‌گیر رانندگان جوان آئودی RS3 و آئودی RS7 که حوصله صبر کردن ندارند. پیرمردی که به دنبال خودروی خود است و نمی‌داند دزدگیر کدام خودرو را فعال کرده و افرادی که مدام در مسیر قرار می‌گیرند و باعث ترمزگیری می‌شوند، حسابی دو راننده را کلافه کرده‌اند. 

audi rs7/ آئودی

اگر چه رقابت آئودی RS3 و RS7 در پارکینگ و مانورهای دو راننده جذاب است؛ اما هدف آئودی علاوه بر سرگرمی، ارائه نکات جالب آموزشی برای کنترل خشم در پشت فرمان خودرو محسوب می‌شود. رانندگی در مکان‌های شلوغ و پرجمعیت نیازمند توانایی‌های زیاد و رانندگان حرفه‌ای است و همه افراد دارای چنین توانایی‌هایی نیستند. به همین خاطر توصیه می‌شود در پارکینگ و اماکن شلوغ حتما آرامش خود را حفظ کنید تا اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد. آئودی امیدوار است انتشار چنین ویدئوهای خنده‌دار و جالبی در تعطیلات کریسمس باعث خنداندن مردم و آموزش نکات ریز و حیاتی برای زندگی اجتماعی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات