اکسپریا ایکس زد پرو سونی ۷ اسفندماه طی MWC 2018 رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی دعوتنامه‌ی مراسم ۲۶ فوریه (۷ اسفندماه) خود را ارسال کرده است و احتمالا شاهد رونمایی از نسل جدید پرچم‌دار ژاپنی‌ها طی این مراسم خواهیم بود.
تبلیغات

اگرچه سونی طی مراسمی در CES 2018 نسل جدید گوشی‌های هوشمند میان رده‌ی خود را رونمایی کرد؛ اما انتظار می‌‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از پرچم‌داران این کمپانی نیز باشیم. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط فون‌آرنا، این کمپانی در روز ۲۶ فوریه(۷ اسفندماه) مراسمی برگزار خواهد کرد که طی آن احتمالا شاهد رونمایی از دو محصول این کمپانی شامل یک گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار خواهیم بود. 

البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با اینکه سونی از چه گوشی‌های هوشمندی طی مراسم خود رونمایی می‌کند، ارائه نشده است. اما گمان می‌رود که در این مراسم شاهد رونمایی از یک گوشی‌ هوشمند میان‌رده در کنار یک گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار باشیم که احتمالا اکسپریا ایکس زد پرو خواهد بود.

انتظار می‌رود سونی در جریان برگزاری MWC 2018 گوشی‌های هوشمند جدیدی رونمایی کند که از وجود طراحی آمنی‌بالانس یا همان طراحی تکراری گوشی‌های هوشمند سونی در سال‌های گذشته بی‌بهره باشند. باید دید آیا سونی بالاخره طراحی آمنی بالانس را کنار می‌گذارد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات