تیزر تماشایی بازی داکار 18

پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی داکار 18، به‌عنوان شبیه‌ساز رقابت‌های رالی داکار معرفی شد.
تبلیغات

بزرگ‌ترین رقابت‌های رالی جهان، با نام رالی داکار به‌قدری جذابیت دارد که بارها مضمون فیلم‌های سینمایی و به‌خصوص بازی‌های ویدئویی بوده است. به‌عنوان مثال یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ویدئویی در این رابطه، عنوان Paris-Dakar Rally بود که در سال ۲۰۰۱ برای پلتفرم‌های پلی استشین 2 و ویندوز با کسب نقدهای متوسط عرضه شد.

بتزی ویدئویی رالی داکار / Dakar 18

استودیو بازی‌سازی بیگمون انترتینمنت (Bigmoon Entertainment) که سابقه‌ی همکاری با دیگر استودیوهای اروپایی در ساخت بازی‌های ویدئویی ریسینگ چون WRC 5، WRC 3 و MotoGP 13 را در کارنامه دارد، در جدیدترین پروژه‌ی خود با عنوان Dakar 18 به دنبال شبیه‌سازی رقابت‌های طاقت‌فرسای رالی داکار در قالب یک بازی ویدئویی جذاب و انتشار آن روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر شخصی است.

Dakar 18 یک بازی جهان باز (Open World) است که ۱۵ هزار کیلومتر مربع از مسیر رالی داکار را کاملاً در اختیار گیمر قرار می‌دهد. کلا‌س‌های مختلفی اعم از خودروهای استاندارد رالی، موتورسیکلت، کامیون، ATV و SxS بر اساس مدل‌های واقعی تیم‌های رقابت‌های رالی در این بازی ویدئویی در دسترس هستند.

بتزی ویدئویی رالی داکار / Dakar 18

Dakar 18 فیزیک رانندگی و سیستم رهیابی و نقشه‌خوانی رالی داکار را شبیه‌سازی می‌کند و حتی قابلیت‌های چون پیاده شدن راننده و تعمیر خودرو، شبیه‌سازی چرخش شبانه‌روز و سیستم منحصربه‌فرد آب‌وهوایی را به همراه دارد. حالت‌های تک‌نفره و چندنفره‌ی آنلاین و آفلاین نیز تأیید شدند. البته هنوز جزئیات بیشتری از وجود انواع مراحل مانند کریر (Career Mode) و تعداد بازیکنان لابی‌های چندنفره‌ی آنلاین (MultiPlayer) اعلام نشده است.

بازی‌های ویدئویی ریسینگ همیشه در بین علاقه‌مندان دنیای خودرو پرطرفدار بوده‌اند. با توجه‌ به سابقه‌ی اعضای استودیوی بیگمون و تریلر رسمی منتشرشده، طرفداران مسابقات رالی داکار در پایان سال ۲۰۱۸ فرصت تجربه‌ی رانندگی مجازی در یکی از سخت‌ترین رقابت‌های موتوراسپرت خواهند داشت.

در پایان می‌توانید اولین تریلر رسمی بازی ویدئویی Dakar 18 را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات