طراحی دفتر کار لنوو؛ بوگوتا

یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار لنوو واقع در بوگوتا، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی AEI طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: AEI
  • کارفرما: لنوو
  • متراژ: ۳۸۵ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • محل: بوگوتا، کلمبیا

لنوو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی کامپیوتر شخصی در جهان، در بین مصرف‌کنندگان محصولات فناوری شناخته‌شده است. این شرکت چینی چندملیتی در کشورهای مختلفی شعبه دارد و دامنه‌ی فعالیت آن روز به روز در حال افزایش است. دفتر کار لنوو در شهر بوگوتای کلمبیا، توسط شرکت طراحی و معماری کلمبیایی AEI به‌صورت کنونی در‌آمده است. نام این شرکت طراحی در بیشتر طراحی‌های نوآورانه و زیبا در کشور کلمبیا به چشم می‌خورد و یکی از پیشروان در زمینه‌ی طراحی مینیمال در آمریکای جنوبی به شمار می‌رود.

تکنولوژی، ایده‌ی اصلی طراحی دفتر کار لنوو در بوگوتا به شمار می‌رود؛ لنوو به‌عنوان یک شرکت مرتبط با تکنولوژی، در حال ساخت دستگاه‌های همراه، کامپیوتر و تبلت‌ است. انعکاس ارزش‌های لنوو و القای حس مرتبط با عرصه‌ی کاری این شرکت، یکی از چالش‌های مهم طراحی دفتر کار جدید لنوو در بوگوتا بوده است. طراحی این دفتر باید به گونه‌ای می‌بود که به‌خوبی دنیای دیجیتال را در ذهن تداعی کند.

lenovo bogota aei

شرکت طراح تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با ساخت یک محیط باز، دفتر کار لنوو را برای کار گروهی ایده‌آل سازد. رنگ سبز، مشکی و کفی‌های طرح چوب در اولین نگاه به این دفتر کار، نظر شما را به خود جلب می‌کند. در جای‌جای شرکت می‌توان کلمات و واژه‌هایی را که برای لنوو مهم هستند مشاهده کرد؛ از هشتگ‌های لنوو گرفته تا شعارهای برند موتو در این دفتر کار به چشم می‌خورد. لامپ‌های مورب و بلند که گاه چینش مرتبی ندارند به یکی از نکات جالب این دفتر کار تبدیل شده‌اند.

lenovo bogota aei
lenovo bogota aei
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات