انتشار رندر غیر رسمی از جانشین ابرخودروی مک‌ لارن F1

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی از ابرخودروی BP23 به‌عنوان جانشین مک‌لارن F1، یک طراح ایتالیایی رندر جذابی از پرقدرت‌ترین مدل این شرکت بریتانیایی منتشر کرد.
تبلیغات

شرکت بریتانیایی مک‌لارن، چندی پیش سوپراسپرت تولید محدود مک‌لارن سنا (Mc Laren Senna) را رونمایی کرد؛ اما مقامات این شرکت از مدت‌ها پیش‌تر، ساخت جایگزین ابرخودروی افسانه‌ای مک‌لارن F1 را تأیید کرده بودند که سوپراسپرت سنا در برابر آن حرفی برای گفتن ندارد.

مکلارن F1

بر اساس گفته‌ی تیم مهندسی مک‌لارن، ابرخودروی جدید این شرکت که با کد BP23 شناخته می‌شود، جایگزین مدل F1 است و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد. طراحی BP23 سه‌سرنشینه که پرقدرت‌ترین و سریع‌ترین ابرخودروی تاریخ مک‌لارن خواهد بود، از مدل P1 و F1 الهام گرفته می‌شود. با ورود به سال ۲۰۱۸ و احتمال منتشر شدن اولین تیزرهای رسمی BP23، یکی از طراحان خوش‌ذوق ایتالیایی با استفاده عکس‌های غیر رسمی، مدل پروتوتایپ BP23 و الهام‌گرفته از طرح بدنه‌ی مدل‌هایP1 و 720S، رندر جذابی از ابرخودروی آینده‌ی مک‌لارن منتشر کرده است.

مکلارن BP23

همانند نمای زیبای 720S، چراغ‌های جلوی LED باریک BP23 نیز در جلوپنجره و زیر رنگ بدنه‌ی نارنجی طراحی شده است تا ارتفاع خودرو را پایین‌تر نشان دهد. استفاده از پنل‌های فیبر کربن روی درب کاپوت، جلوپنجره، آینه‌های بغل و بخشی از سقف جلب توجه می‌کند. با اینکه این رندر غیر رسمی نوید یک ابرخودروی جذاب از مک‌لارن بریتانیایی می‌دهد؛ ولی هنوز مشخصات فنی BP23 در دسترس نیست. بااین‌حال مقامات مک‌لارن تأیید کرده‌اند که BP23 همانند P1 هیبرید است و بیشتر از ۹۰۲ اسب بخار قدرت دارد.

مکلارن BP23

۱۰۶ دستگاه از BP23 برای تولید در در نظر گرفته شده که البته تمام این موجودی حتی قبل از رونمایی این ابرخودرو، رزرو شده است. این رقم تولید به احترام فروش ۱۰۶ دستگاه از ابرخودروی افسانه‌ای مک‌لارن F1 انتخاب شده است.

احتمالاً در چند ماه آینده، خبرهای بیشتری از ابرخودروی جدید مک‌لارن منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات