گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در FCC رؤیت شدند

یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس برای عرضه‏ در ایالات متحده، موفق به دریافت تأییدیه از FCC شده‌اند.
تبلیغات

به دنبال افشای مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس ۹ با لو رفتن تصویر جعبه‏‌ی این گوشی، پرچم‌‏داران ۲۰۱۸ سامسونگ موفق به دریافت تأییدیه از FCC شده‌‏اند. بر اساس اطلاعات به‌‏دست‌آمده، گلکسی اس 9 با شماره مدل SM-G960U ارائه خواهد شد و گلکسی اس ۹ پلاس با شماره مدل SM-G965U در دسترس قرار می‌گیرد. سامسونگ از روندی مشابه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸، برای نامیدن کهکشانی‌های جدید خود استفاده کرده است؛ پرچم‌داران ۲۰۱۶ این شرکت با شماره مدل SM-G93XU ارائه شدند و در سال ۲۰۱۷ نیز SM-G95XU به‌عنوان شماره مدل اعضای جدید سری گلکسی اس انتخاب شد.

البته در جزئیات به‌دست‌آمده به چهار مدل مختلف اشاره می‌شود. همان‏‌طور که گفته شد، SM-G960U شماره مدل نسخه استاندارد گلکسی اس ۹ است. SM-G960U1 در واقع نسخه آنلاک پرچم‏‌دار سامسونگ برای عرضه در ایالات متحده خواهد بود و شماره مدل SM-G960W به عرضه نسخه‌‏ی مخصوص این گوشی در بازار کانادا اشاره می‌کند. در نهایت، باید به گوشی دیگری با شماره مدل SM-G960XU پرداخت که به‌عنوان نسخه‏‌ی آزمایشی پرچم‌‏دار سامسونگ عرضه می‏‌شود.

پرچم‌داران از باندهای ارتباطی مختلف پشتیبانی خواهند کرد و تنها یک نسخه از هر گوشی عرضه می‌شود که با تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات در ایالات متحده سازگاری خواهد داشت.  هنوز جزئیات بیشتری از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس 9 پلاس به‌ دست نیامده است. هرچند، وب‌سایت Droid Life اشاره می‌‏کند که روی بدنه‌ی گوشی، لیبل FCC قرار خواهد گرفت.     

گلکسی اس 9

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس ۹، باید گفت که این گوشی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده خواهد کرد؛ مدل ۵.۸ اینچی کهکشانی‏‌های جدید سامسونگ، فاقد دوربین دوگانه است و دوربین آن، لنزی با دیافراگم متغیر F1.5 دارد. برای عکاسی سلفی، می‌توانید روی سنسور ۸ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر حساب باز کنید؛ دوربین ثانویه از فوکوس خودکار پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی اس ۹ از ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و با ۶۴ گیگابایت حافظه ارائه می‌شود. به‌‏نظر می‌‏رسد که جانشین گلکسی اس ۸، همچنان با نمایشگر +Quad HD همراه خواهد بود و رزولوشن صفحه‏‌نمایش، افزایش پیدا نکرده است. گفته می‌شود این مدل از بلندگوهای استریو برخوردار است که AKG آن‌ها را بهینه می‌کند؛ هدفون‌ داخل جعبه نیز توسط AKG، تقویت شده است. از دیگر مشخصات احتمالی برای گلکسی اس ۹، می‌توان به عرضه آن با اسکنر عنبیه اشاره کرد.

گلکسی اس 9

برخلاف مدل ۵.۸ اینچی، نسخه «پلاس» با صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ فبلت مذکور با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ به انتقادات کاربران در طراحی پرچم‌داران جدیدش توجه نشان داده است و گلکسی اس ۹ و مدل بزرگ‌تر آن با حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی ارائه خواهند شد؛ این در حالی است که در نسل قبل، حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی قرار دارد و به دلیل طراحی کشیده کهکشانی‌های سامسونگ، دسترسی به آن چندان ساده نیست. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات