تصویر رندر اچ‌ تی‌ سی یو 12 با چهار دوربین و بدنه باریک منتشر شد

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تعدادی تصویر رندر جدید از گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ منتشر شده است که طراحی احتمالی آن‌ را با دوربین دوگانه اصلی و سلفی به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

در وب‌سایت آمازون ژاپن، تصاویر رندری از یک کیس محافظ برای گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ منتشر شده است که ظاهر احتمالی آن‌‏را به نمایش می‌گذارد. این محصول در مجموع به چهار دوربین مجهز خواهد بود؛ دوربین دوگانه در پنل پشتی، به‌صورت عمودی چیده شده است و این فبلت، از یک دوربین دوگانه برای عکاسی سلفی استفاده می‎کند. 

اچ تی سی یو 12

اچ‌تی‌سی بر عرضه پرچم‌داران خود طی چند سال اخیر با یک دوربین پافشاری کرده است؛ بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد رویه فوق برای سال ۲۰۱۸ ادامه پیدا نخواهد کرد و تایوانی‌ها در نهایت به تبعیت از تِرِند بازار، محصولی با دوربین دوگانه ارائه می‌دهند. این شرکت پیش‌تر نیز تأیید کرده بود که در سال جدید میلادی، محصولاتی مجهز به دوربین دوگانه معرفی خواهد کرد.

آنچه بیشتر از همه در این تصاویر جلب‌ توجه می‌کند، حذف نشدن دکمه‌ی فیزیکی هوم است؛ با وجود حاشیه‌های باریک، حسگر اثر انگشت همچنان در پایین صفحه‌نمایش جای خواهد گرفت. آخرین گوشی عرضه‌شده توسط اچ‌تی‌سی، فبلت یو ۱۱ پلاس است که نمایشگر کشیده و حاشیه‌‏های باریک دارد؛ هرچند این مدل از یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند.

اچ تی سی یو 12

اچ‌تی‌سی یو ۱۲، ضخامت بسیار کمی دارد؛ این‌طور که پیدا است، ضخامت آن از ۶ میلی‌متر تجاوز نمی‌کند. ضمن اینکه در لبه‏‌ی پایین، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون قرار دارد؛ درحالی‌که نسل قبل فاقد جک صدا بود.  

 در رابطه با این گوشی، پیش‌تر در زومیت خواندید که شرکت اچ‌تی‌سی احتمالاً پرچم‌دار جدیدش را به صفحه‌نمایش 4K مجهز خواهد کرد؛ این در حالی است که اغلب رقبا از رزولوشن +QHD برای گوشی‌های رده‌‏بالای خود در سال ۲۰۱۸ استفاده می‌کنند. به‌عنوان مثال، لیست مشخصات فاش‌شده از گلکسی اس ۹، تأیید می‌کند که این گوشی با نمایشگر ۵.۸ اینچی +QHD در دسترس قرار خواهد گرفت. البته، سونی نیز محصولاتی با رزولوشن 4K طی چند سال اخیر ارائه داده است و انتظار می‌رود نسل جدید اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم با نام احتمالی ایکس‌‏زد وان پریمیویم در نمایشگاه MWC 2018 به‌صورت رسمی معرفی شود.

مدتی پیش یک لیست از محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام فاش شد که پرچم‌دار ۲۰۱۸ تایوانی‌ها نیز در این لیست قرار دارد. البته در لیست مذکور، به عرضه یو ۱۲ پلاس نیز اشاره می‌شود؛ درحالی‌که گفته شده است به دلیل عملکرد ضعیف مالی بخش موبایل، تنها یک گوشی پرچم‌دار توسط اچ‏‌تی‌سی در سال جدید میلادی ارائه خواهد شد.

اچ تی سی یو 12

تایوانی‌ها به دلیل واگذاری بخشی از تیم تحقیق و توسعه‌ی خود به گوگل به ارزش یک میلیارد دلار، در مجموع گوشی‌های هوشمند کمتری در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند کرد. به‌ نظر می‌رسد برای جبران عملکرد ضعیف مالی بخش موبایل، توجه اچ‌تی‌سی به دیگر کسب‌وکارهای خود نظیر واحد توسعه‌ی هدست‌ واقعیت مجازی معطوف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات