ویوو ایکس 20 با پردازنده‌ اسنپدراگون 660 و سیستم تشخیص چهره معرفی می‌شود

شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویوو ایکس ۲۰، گوشی هوشمند جدید شرکت ویوو است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد.
تبلیغات

گوشی ویوو ایکس ۲۰ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد شد که گفته می‌شود قادر است قفل این گوشی هوشمند را در ۰.۱ ثانیه باز کند. شرکت ویوو استفاده از سیستم تشخیص چهره‌ی موسوم به فِیس وِیک (Face Wake) را در ویوو ایکس ۲۰، با انتشار یک تیزر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو تأیید کرده است. اطلاعات منتشرشده، تفاوت دو گوشی هوشمند ویوو ایکس ۲۰ و ویوو وی ۷ پلاس را روشن‌تر می‌کند. 

vivo X20

ویوو وی ۷ پلاس که روز گذشته معرفی شد، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره‌ می‌برد. این گوشی هوشمند به یک صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است. ویوو ایکس ۲۰ همراه‌ با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی امولد با رزولوشن 2K معرفی خواهد شد. ویوو ایکس ۲۰ همچنین به یک دوربین سلفی و اصلی ۲۴ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

vivo x20

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ویوو ایکس ۲۰ همراه با اندروید ۷.۱.۱ نوقا در کنار رابط کاربری اختصاصی فان‌تاچ اواِس عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول در هفته‌های پیش رو به‌طور رسمی از سوی ویوو معرفی شود.

نظر شما درباره‌ی ویوو ایکس ۲۰ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات