اطلاعاتی از نسخه‌ LTE اپل واچ سری 3 در iOS 11 GM فاش شد

شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جزئیات فاش شده از نسخه‌ی گلدن مستر iOS 11، اطلاعاتی درباره‌ی محصولات آتی اپل از جمله نسل سوم اپل واچ ارائه می‌کند.
تبلیغات

روز گذشته جزئیاتی از نسخه‌ی گلدن مستر سیستم عامل آی‌اواس 11 فاش شده است که می‌توانیم اطلاعاتی در مورد محصولات آتی کمپانی اپل از آن به دست بیاوریم. از جمله این محصولات می‌توان به اپل واچ سری 3 اشاره کرد که از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند.

تصویری که از iOS 11 GM به دست وب‌سایت 9to5mac رسیده است، صفحه‌ی جفت‌سازی گوشی آیفون با اپل‌واچ جدید را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد از طراحی نسبتا جدیدی بهره می‌برد.

به‌عنوان مثال، تاکنون روی صفحه‌ی ساعت، نوار نشان‌دهنده‌ی سیگنال‌های مخابراتی وجود نداشت. اگر بیشتر دقت کنیم نقاطی را دقیقا در قسمت جلو و مرکزی عقربه‌های ساعت هوشمند اپل می‌بینیم. به نظر می‌رسد این محصول همان دستگاه پوشیدنی اپل است که مدت‌ زیادی شایعات در مورد پشتیبانی از شبکه‌ی LTE در آن به گوش می‌رسید.

اپل واچ سری ۳

اسکرین‌شات منتشرشده نشان می‌دهد که این موضوع برای گوشی‌ و اپلیکیشن‌های GPS با پیچیدگی‌هایی همراه است.

ماه گذشته، دو گزارش منتشرشده حاکی از این بودند که اپل قصد دارد تا پایان سال جاری از نسخه‌ی سیم‌کارت‌خور اپل‌واچ رونمایی کند. اگر این موضوع محقق شود، کاربران می‌توانند بدون نیاز به جفت‌ شدن با آیفون، موسیقی‌های جدید و دیگر اطلاعات خود را از طریق اپلیکیشن‌های موجود دانلود کنند.

گفته می‌شود نسخه‌ی جدید ساعت هوشمند کوپرتینونشین‌ها، از همان فرم‌فکتور اصلی نسل دوم اپل‌واچ بهره خواهد برد؛ گرچه با توجه به تصویر جدید، به نظر می‌رسد طراحی ظاهری دستگاه جدید کمی بهتر شده است. به‌عنوان مثال می‌توان به پیچ تنظیمات دیجیتال این ساعت اشاره کرد که به رنگ قرمز تغییر کرده است.

انتظار می‌رود تا چند روز آینده، اپل علاوه بر اپل واچ متصل به شبکه‌ی LTE، از سه آیفون جدید شامل آیفون 8 با نمایشگر اولد و نسل جدید اپل تی‌وی با پشتیبانی از رزولوشن 4K در اپل پارک رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات