مایکروسافت رسما سرویس تجاری اسکایپ را به مایکروسافت تیمز ارتقاء می‌دهد

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت رسما سرویس تجاری پلتفرم ارتباطی اسکایپ را به مایکروسافت تیمز به‌روزرسانی می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت به‌زودی سرویس تجاری اسکایپ را به مایکروسافت تیمز ارتقاء خواهد داد؛ مایکروسافت تیمز در واقع بزرگ‌ترین سرویس ردموندی‌ها برای همکاری سازمان‌ها است. این کمپانی هم‌اکنون شرایطی فراهم آورده تا برخی از کاربران بتوانند سرویس ‌تجاری اسکایپ را به سرویس مایکروسافت تیمز به‌روزرسانی کنند.

به گزارش وب‌سایت ZDNet، مدتی قبل در نسخه‌ی تجاری اسکایپ پیامی به نمایش در آمد که در آن نوشته شده بود این سرویس حالا به مایکروسافت تیمز ارتقاء یافته است. البته پیام مورد اشاره در حال حاضر دیگر نمایش داده نمی‌شود. غول فناوری اهل ردموند امروز تأیید کرد که کاربران می‌توانند از نسخه‌ی تجاری اسکایپ به مایکروسافت تیمز به‌روزرسانی کنند. البته احتمال دارد این آپدیت برای همه‌ی کاربران به‌طور هم‌زمان در دسترس قرار نگیرد؛ ولی مسلما با گذشت زمان، این به‌روزرسانی به‌صورت خودکار برای تمامی کاربران ارائه خواهد شد. در ادامه بخشی از بیانه‌ی مایکروسافت را در این رابطه می‌خوانیم:

ما در حال ارتقاء سرویس تجاری اسکایپ به مایکروسافت تیمز هستیم و برای تکمیل این کار مسلما به مقداری زمان نیاز خواهیم داشت. این سرویس تجربه‌ی کاربری جدیدی به افراد ارائه خواهد داد و ما همچنان روی بهبود تجربه‌ی کاربری مایکرسافت تیمز کار می‌کنیم. ما شما را تشویق می‌کنیم تا بر ارتقاء سرویس تجاری اسکایپ به مایکروسافت تیمز کنترل داشته باشید و خود را با تجربه‌ی کاربری مایکروسافت تیمز آشنا کنید.

پیش از اینکه مایکروسافت تیمز معرفی شود، نام این سرویس اسکایپ تیمز بود و پس از آغاز به کار رسمی، به مایکروسافت تیمز تغییر نام داد. این سرویس توسط تیم سازنده‌ی اسکایپ در مایکروسافت توسعه داده شده است. مایکروسافت تیمز همچنین به بسیاری از ویژگی‌های موجود در نسخه‌ی تجاری اسکایپ مجهز شده که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان برقراری تماس‌ اشاره کرد. با توجه به آنچه گفته شد، تغییر نسخه‌ی تجاری اسکایپ به مایکروسافت تیمز، اقدام چندان تعجب‌برانگیزی محسوب نمی‌شود. نسخه‌ی معمولی اپلیکیشن اسکایپ همچنان در حال دریافت امکانات مدرنی است که باعث شده این اپ برای مصارف حرفه‌ای، کمتر کاربرپسند باشد؛ به همین دلیل مایکروسافت با تبدیل نسخه‌ی تجاری اسکایپ به مایکروسافت تیمز، قصد دارد مشتریان تجاری خود را همچنان راضی و مشتاق نگه دارد و در عین حال امکاناتی مدرن و کاربردی در اختیار آن‌ها قرار دهد تا انجام کارهای گروهی در سازمان‌ها آسان‌تر شود.

نظر شما در مورد این اقدام مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات