جزئیاتی جدید از پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال گوگل

پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشرشده، پیکسل ۲ گوگل با دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، نمایشگر ۴.۹۷ اینچی با قابلیت همیشه روشن و بدنه‌ای با استاندارد IP68، معرفی خواهد شد.
تبلیغات

با اینکه مدت زیادی تا معرفی رسمی نسل دوم گوشی‌های پیکسل گوگل باقی نمانده است، ولی هنوز جزئیات زیادی در مورد این گوشی‌ها، در دسترس نیست. حال، وب‌سایت 9to5Google، گزارشی منتشر کرده است که اطلاعات جدیدی در مورد پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال نشان می‌دهد.

مدل معمولی پیکسل ۲، بدنه‌ای تمام آلومینیومی با روکش شیشه‌ای دارد. رنگ‌های این گوشی هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است؛ ولی این گزارش نشان می‌دهد که مدلی با قاب پشتی خاکستری و قاب جلویی مشکی عرضه می‌شود. طبق تصویر کاملا محوی که در این گزارش منتشر شده است، در زیر دوربین این مدل، دو نقطه‌ی مشکی وجود دارد که ظاهرا، حسگرهای ارسال و دریافت فوکوس خودکار لیزی محسوب می‌شوند. این گوشی قرار است در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود و مدل ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت. پیکسل ۲ که با کد walleye عرضه می‌شود، شباهت زیادی به مدل سال گذشته دارد؛ این گوشی از نمایشگری ۴.۹۷ اینچی با دقت فول اچ‌دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) استفاده می‌کند که همچنان، حاشیه‌های زیادی دارد. نمایشگر این مدل و پیکسل ۲ ایکس‌ال، به فناوری Always-On هم مجهز خواهد بود. خروجی صوتی ۳.۵ میلی‌متری از این گوشی حذف شده است و بلندگوهای آن در بالا و پایین نمایشگر قرار دارند؛ البته داخل جعبه‌ی این گوشی، یک مبدل یو‌اس‌بی نوع سی به ۳.۵ میلی‌متری هم وجود دارد.

گوگل پیکسل ۲

مدل پیکسل ۲ ایکس‌ال که توسط ال‌جی ساخته می‌شود، بدنه‌ای با استاندارد IP68 خواهد داشت و کاملا در مقابل نفوذ مایعات و گردوغبار، مهر و موم می‌شود.

این گزارش نشان می‌دهد که به‌جز نمایشگر، دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌اس ۲، مشخصات یکسانی دارند. متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین این دو گوشی وجود ندارد؛ به‌جز اینکه «عکاسی در شب» تمرکز اصلی گوگل برای توسعه‌ی دوربین این دو مدل بوده است. پیکسل‌های جدید، هم‌زمان با معرفی اندروید ۸.۱، روز ۱۳ مهرماه معرفی خواهند شد. نظر شما در مورد این دو گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات