تصویر خشاب سیم کارت مدل طلایی آیفون 8 اولد فاش شد

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بنجامین گاسکین تصویر جدیدی از خشاب سیم‌کارت آیفون ۸ منتشر کرده است.
تبلیغات

آیفونهای جدید اپل به‌زودی معرفی خواهند شد و با نزدیکتر شدن به زمان برگزاری رویداد اپل، همچنان شاهد فاش شدن جزئیاتی در مورد اجزای مختلف این محصول هستیم. امروز نیز خبر جدید در این رابطه منتشر شد و این بار بنجامین گاسکین یک عکس از خشاب سیمکارت منتسب به آیفون ۸ را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشت.

در تکمیل شایعات قبلی به نظر میرسد کمپانی اپل تصمیم گرفته است تغییراتی در رنگبندی آیفونهای ۲۰۱۷ خود اعمال کند. در عکس مربوط به خشاب سیمکارت آیفون ۸ به نظر میرسد رنگ این قطعه با رنگ جدید طلایی اپل یکسان است، اما این رنگ طلایی با آنچه اپل در دو مدل آیفون ۷ با آیفون ۷ پلاس ارائه داده تفاوت دارد.

مطمئن نیستیم که اپل این رنگ جدید را چه خواهد نامید. در گزارشها و خبرهای مختلف از رنگ مورد بحث با عنوان مسی یا طلایی سرخ یاد شده است. البته شاید اپل هیچ نام منحصربهفردی برای این رنگ در نظر نگیرد و فقط از نام طلایی ساده استفاده کند.

خشاب سیمکارت آیفون ۸

رنگ جدید کمی تیرهتر از رنگ طلایی و رزگلد فعلی آیفونهای اپل و در عین حال کمی به قهوهای متمایل است.

در تصویر جدیدی که امروز منتشر شد، خشاب آیفون ۸ را در دو رنگ نقرهای و طلایی جدید اپل مشاهده میکنید. اپل رنگ خشاب سیمکارت را مشابه رنگ بدنهی اصلی دستگاه در نظر میگیرد؛ بنابراین تصویر مورد اشاره میتواند دید مناسبی از رنگ طلایی جدید آیفون به ما ارائه دهد. 

قاب آیفون ۸ اولد (که شاید نهایتا با نام آیفون ادیشن معرفی شود) از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود و پنل جلو و پشتی این محصول با لایهای شیشهای پوشانده خواهد شد. طبیعتا انتظار میرود شاسی اصلی دستگاه نامبرده به‌صورت براق تولید شود.

در هر صورت خشابهای سیم کارت آیفون ۸ ظاهر مات دارند. شایان ذکر است که آیفون مشکی براق فعلی اپل نیز از یک خشاب مات بهره میبرد.

در زیر، تصویری از آیفون ۸ مشاهده میکنید که قبلا از این محصول فاش شده است و رنگ جدید طلایی اپل را نشان میدهد. حال مشخص نیست که این رنگ تا چه حد به رنگ طلایی نهایی آیفون ۸ نزدیک است. 

آیفون ۸

با توجه به آنچه گفته شد، این شرایط احتمالا در مورد آیفون جدید اپل نیز صدق میکند؛ این یعنی با وجود براق بودن بدنهی اصلی آیفون، بخشهای داخلی خشاب سیمکارت این دستگاه ظاهری مات خواهند داشت.

گاسکین یک تصویر برای مقایسهی رنگ طلایی سرخ جدید اپل با رنگ رزگلد و طلایی آیفونهای فعلی در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. البته به دلیل مشکلات احتمالی در بازتولید رنگ در تصاویر منبع، امکان دارد میزان سایه در مدل طلایی نهایی آیفون ۸ با این رنگ کمی تفاوت داشته باشد.

انتظار میرود هفتهی آینده هر سه آیفون جدید اپل در سه رنگ طلایی، نقرهای و مشکی بهطور رسمی معرفی شوند. افزون بر این، باید اشاره کنیم بدنهی آیفون ۸ اولد اپل ترکیبی از شیشه و فلز خواهد بود.

اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در طی رویدادی اختصاصی از نسل جدید آیفونهای خود رسماً رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات