رام‌ های رسمی رابط‌ کاربری EMUI از سایت هواوی حذف شد

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌ نظر می‌رسد هواوی تصمیم گرفته است فایل‌های رسمی مربوط به رام‌ گوشی‌های هوشمندش را از وب‏‌سایت رسمی خود حذف کند.
تبلیغات

بسیاری از سازندگان، رام‌های مربوط به گوشی‌های هوشمندشان را در وب‌سایت رسمی قرار می‌دهند. بدین شکل، کاربران در صورت مواجهه با مشکل می‌توانند رام‌های رسمی را روی گوشی یا تبلت خود فلش کنند تا دستگاه آن‌ها به وضعیت مطلوب بازگردد؛ همچنین کاربران می‌توانند در صورت عرضه به‌روزرسانی جدید، رام‌های رسمی را از وب‌سایت سازنده دریافت کرده و با فلش کردن آن‌ها روی گوشی خود، به‌روزرسانی‌های جدید را تجربه کنند. با این‌حال، شرکت هواوی در اقدامی غافلگیرکننده تصمیم گرفته است ایمیج‌های مربوط به رابط‌کاربری EMUI را از وب‌سایت رسمی خود حذف کند.

EMUI

زمانی‌که از وب‌سایت اختصاص‌یافته به فایل‌ رام گوشی‌های هواوی بازدید کنید، با پیغامی مبنی بر حذف این فایل‌ها از ب‌سایت هواوی مواجه خواهید شد. همچنین با بستن پیغام و مراجعه به صفحه در نظر گرفته‌شده برای هر گوشی، با کادری خالی روبه‌رو می‌شوید که هیچ‏‌گونه لینکی برای دانلود رام‌های رسمی در اختیارتان قرار نمی‌دهد.

 در همین رابطه، هواوی با انتشار پیغامی این موضوع را به کاربران اطلاع‌رسانی کرده است که در آینده، به‌روزرسانی‌های جدید به گوشی‌ها و تبلت‌های این سازنده فرستاده می‌شوند. متن کامل پیغام هواوی در ادامه آمده است:

به منظور ارائه‌ی سرویس به‌روزرسانی مطلوب و رضایت‌بخش، هواوی در حال‌ حاضر، تنها به‌روزرسانی‌های آنلاین را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر محصولاتش ارائه می‌دهد. فایل‌های به‌روزرسانی که از طریق حافظه SD قابل نصب هستند، دیگر ارائه نمی‌شود. از این پس، تمامی بسته‌های به‌‏روزرسانی قابل نصب از طریق حافظه SD، از این وب‌سایت حذف و صفحه دانلود بسته خواهد شد.

شرکت هواوی هیچ توضیحی پدر مورد علت حذف رام‌های رسمی که از طریق وب‌سایت خود عرضه می‌کرد؛ ارائه نداده است. بااین‌حال می‌توان امیدوار بود که این اقدام هواوی به‌منظور ارائه سرویس به‌روزرسانی بهتر در آینده صورت گرفته است. هرچند نباید منتظر باشید که هواوی از رابط‌ کاربری EMUI دست بکشد و آن‌ را با نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید جایگزین کند؛ بااین‌حال ممکن است این شرکت برنامه‌ی بهتری برای آینده رابط‌ کاربری خود داشته باشد که باعث می‌شود «ارائه‌ی سرویس به‌روزرسانی مطلوب و رضایت‌بخش» برای محصولات هواوی امکان‌پذیر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات