رانندگان فرمول یک فراری، پشت فرمان آلفارومئو جولیا

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گرند‌پری مونزا برای فتل، رایکونن و جیووینازی، کمی ناامیدکننده بود؛ ولی رانندگان تیم فرمول یک فراری قبل از این رقابت، در یک ویدئوی تماشایی قابلیت‌های آلفارومئو جولیا را به چالش کشیدند.
تبلیغات

با پیروزی تیم مرسدس در گرند‌پری ایتالیا و کسب مقام‌های اول و دوم توسط راننده‌های این تیم، هفته‌ی گذشته برای سباستین فتل و کیمی رایکونن ناامیدکننده بود. چند روز پیش از مسابقه، آن‌ها به همراه راننده‌ی سوم تیم فرمول یک فراری، آنتونیو جیووینازی، به پیست مرکز تست آلفارومئو ورچلی رفتند تا فرصت تست قوی‌ترین محصول آلفارومئو را پیدا کنند.

در این ویدئوی ۱ و نیم دقیقه‌ای، ۳ راننده‌ی فرمول یک پشت فرمان ۳ دستگاه خودروی آلفارومئو جولیا کوادری‌فوگلیو قرمزرنگ قرار گرفتند که هر کدام به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل توئین توربو فراری به حجم ۲.۹ لیتر و ۵۰۵ اسب بخار مجهز بود. این سدان زیبا با بهره‌گیری از جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته با حداکثر سرعت ۳۰۷ کیلومتر در ساعت، در زمان ۳.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با رکورد ۷ دقیقه و ۳۱ ثانیه در پیست نوربرگ‌رینگ ، موقف به شکست پورشه پانامرا توربو شده است.

آلفارومئو جولیا
آلفارومئو جولیا
آلفارومئو جولیا
آلفارومئو جولیا

جولیا کوادری‌فوگلیو با اضافه شدن چند فناوری به‌عنوان آیتم استاندارد مانند سیستم صوتی ۱۴ بلندگو، فناوری هشدار تصادف روبرو به همراه ترمزهای اضطراری خودکار، برای بازار آمریکا بروزرسانی شده است. این دو مورد برای مدل ۲۰۱۷ جولیا به‌عنوان آپشن در دسترس بودند و برای مدل کوادری‌فوگلیو، ۱۵۰۰ دلار افزایش قیمت دارند. البته این دو آپشن، تنها تغییر مهم برای مدل ۲۰۱۸ این خودرو هستند.

فتل و رایکونن، قرارداد خود را با تیم فراری تمدید کرده‌اند. فتل با داشتن ۴ بار مقام قهرمانی جهان، تا سال ۲۰۲۰ با تیم فراری خواهد ماند و بر اساس شایعات موجود، سالیانه دستمزدی  بیش از ۴۰ میلیون دلار دریافت می‌کند که از تمام راننده‌های فرمول یک بیشتر است. اما رایکونن قرارداد خود را فقط تا سال آینده تمدید کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات