مدیرعامل هارمن، اسپیکر هوشمند سامسونگ را برتر از گوگل هوم و اکو آمازون می‌داند

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل هارمن در جریان ایفا ۲۰۱۷ اعلام کرد که اسپیکر هوشمند سامسونگ، رقبایی نظیر گوگل هوم و اکوی آمازون را پشت سر خواهد گذاشت.
تبلیغات

پس از آنکه سامسونگ الکترونیکس کمپانی هارمن را مال خود کرد، اخباری در خصوص همکاری این دو کمپانی برای تولید یک اسپیکر هوشمند برای سامسونگ منتشر شد. حال دینش پالیوال، مدیرعامل هارمن، طی مصاحبه‌ای در جریان ایفا ۲۰۱۷ به این نکته اشاره کرده است که اسپیکر هوشمند سامسونگ رقبای خود در این حوزه نظیر اکوی آمازون و گوگل هوم را پشت سر خواهد گذاشت.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، هارمن و سامسونگ در نظر دارند سال آینده‌ی میلادی، اسپیکر هوشمندی با برند سامسونگ راهی بازار کنند. بنا بر اخبار منتشرشده، دینش پالیوال و یون بو کئون، مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس، روز جمعه و در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ دیداری محرمانه در سالن خصوصی هارمن برگزار کرده‌اند. غرفه‌ی هارمن تنها میزبان شرکای این کمپانی است و ورود خبرنگاران و بازدیدکنندگان عادی به آن مجاز نیست.

پالیوال در خصوص دیدار با مدیرعامل سامسونگ چنین اظهار نظر کرده است:

همکاری با سامسونگ در سطح بالایی از تحقیقات توسعه در حال انجام است. اسپیکر سامسونگ از نظر سیستم هوش مصنوعی توسعه‌یافته، در سطح بالاتری از گوگل اسیستنت و آلکسای آمازون خواهد بود.

پالیوال به این نکته اشاره کرد که اسپیکر سامسونگ از وجود یک پلتفرم کامل بهره می‌برد که طیف گسترده‌ای از عملیات در گجت‌های موبایل و لوازم خانگی را پوشش خواهد داد. پالیوال همچنین اعلام کرد محصولی که قرار است عرضه شود، یک اکوسیستم کامل را به همراه خود داشت.

با توجه به اینکه بازار گوشی‌های هوشمند به اشباع رسیده است، سامسونگ در نظر دارد وارد بازارهای جدید و نوینی شود تا همچنان حضور خود را در بازار تثبیت و کانال‌های جدیدی برای درآمدزایی ایجاد کند.

باید دید اکوسیستم مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ که به همراه اسپیکر هوشمند این کمپانی سال آینده رونمایی خواهد شد، چه قابلیت‌های در اختیار کاربران آن خواهد گذاشت؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات