مانور تماشایی ریپ‌ساو EV2 با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فناوری هاو اند هاو به‌تازگی نسخه جدیدی از تانک ریپ‌ساو با پیشرانه‌ی ۱۵۰۰ اسب بخار  تولید کرده که یکی از هیجان‌انگیزترین خودروهای برفی دنیا است.
تبلیغات

دو سال پیش، طرفداران خودروهای نظامی از دیدن مدل تاکتیکی یا بهتر است بگوییم تانک Ripsaw EV2 ساخت شرکت فناوری هاو اند هاو (Howe & Howe Technologies Inc) که یک تأمین‌کننده خودروهای نظامی است هیجان‌زده شدند.

از آن موقع تاکنون، این خودروی جوان‌پسند و آف‌رود با پیشرانه‌ی ۶۰۰ اسب بخار، نمایش باشکوهی در فیلم سرنوشت خشمگین (سریع و خشن ۸) داشت. این تانک اسپرت با پیشرانه دیزلی، قدرت زیادی برای افزایش هیجان و لذت رانندگی دارد. اما گویا شرکت هاو اند هاو از قدرت مدل قبلی راضی نبوده، چرا که محصول جدیدی با قدرت سرسام‌آور عرضه کرده است.

به‌تازگی هاو اند هاو از نسخه جدید تانک ریپ‌ساو رونمایی کرده است که با پیشرانه‌ی عظیم ۷۲۷ اینچ مکعبی (۱۲ لیتری) خورجینی هشت سیلندر عرضه می‌شود و قادر به تولید ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت است.

این پیشرانه خشن و قدرتمند، خودروی تاکتیکی ریپ‌ساو را به یک هیولای آتشین تبدیل می‌کند که می‌تواند در هر شرایط قابل تصوری از جمله زمین‌های برفی، مانند یک موتورسیکلت مسابقه‌ای سرعت بگیرد.

قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری تانک ریپ‌ساو، آن‌قدر هیجان‌انگیز است که برای بازی‌های ویدئویی مانند Halo یا یک پلت‌فرم هالیوودی مناسب خواهد بود. متأسفانه ما هرگز این تانک را در جاده‌ها نمی‌بینیم و نمایش آن فقط در فیلم‌ها و میادین جنگی امکان‌پذیر است.

ویدئوی جذاب و هیجان‌انگیز زیر، مانورهای تماشایی تانک ریپ‌ساو را نشان می‌دهد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات