وزیر ارتباطات پیگیری احیای دو شرکت ورشکسته صنایع مخابراتی کشور را در‌دستورکار قرار داد

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
دستور پیگیری علت تنزل کارایی و احیای دو شرکت ورشکسته صنایع مخابراتی کشور از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شد.
تبلیغات

محمدجواد آذری جهرمی طی نامه‌ای به علی اصغر عمیدیان رئیس سابق سازمان تنظیم مقررات و معاون وزیر، خواستار پیگیری علت تنزل کارایی دو شرکت مخابراتی ورشکسته شد و مسئولیت ارائه پیشنهاد جهت برون‌رفت از وضع موجود را به وی واگذار کرد.

محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در این باره گفت: «به‌رغم آنکه شرکت‌های کارخانجات مخابراتی ایران و صنایع مخابراتی راه دور ایران، دو شرکت با سابقه طولانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و به‌نوعی نماد برخورداری از تولیدات داخلی محسوب می‌شوند، اما در شرایط فعلی شاهد تحلیل و تنزل کارایی آن‌ها بوده‌ایم. در این زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ پیگیری جدی این مهم را در دستور کار قرار داده است.»

بنابراین در راستای حمایت از تولیدات بومی حوزه فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات در نامه‌ای به علی اصغر عمیدیان، پیگیری این موضوع را به وی واگذار کرد.

در بخشی از این نامه خطاب به علی اصغر عمیدیان آمده است:

انتظار می‌رود در جهت برون‌رفت از وضعیت موجود و احیای این شرکت‌ها، جنابعالی با استفاده از امکانات و نیروهای متخصص، ضمن بررسی علت عدم پیشرفت سال‌های اخیر، پیشنهادات لازم را برای برون‌رفت از وضعیت فعلی، ارائه کنید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات