هواوی رونمایی از‌ میت 10 را در تاریخ ۲۴ مهرماه تأیید کرد

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر اعلام شده بود که ۲۴ مهرماه هواوی از میت ۱۰ رونمایی می‌کند، امروز این کمپانی چینی رسما با انتشار توییتی این موضوع را تأیید کرد.
تبلیغات

ماه گذشته هواوی با انتشار تیزری تصویری مشخص کرد که برای رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمندش در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) برنامه‌ریزی کرده است. هرچند هواوی در آن زمان نام گوشی هوشمند خود را مشخص نکرده بود؛ اما حدس زدن این موضوع که هواوی میت ۱۰ را رونمایی خواهد کرد، کار چندان دشواری نبود. حال کمپانی چینی از طریق حساب کاربری رسمی هواوی توییتی منتشر کرده که در آن به‌صورت مستقیم به رونمایی از میت ۱۰ در تاریخ ۲۴ مهرماه در شهر مونیخ اشاره شده است. البته هواوی در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به رونمایی از کرین ۹۷۰ نیز این موضوع را اعلام کرده بود.

انتظار می‌رود میت ۱۰ هواوی با بهره‌گیری از یک نمایشگر بدون حاشیه‌ی ۶ اینچی در کنار تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و همچنین دوربین دوگانه با همکاری لایکا رونمایی شود. دوربین دوگانه میت ۱۰ هواوی همچون نسل پیشین این گوشی هوشمند چینشی عمودی خواهد داشت. با توجه به اینکه تراشه‌ی کرین ۹۷۰ از یک واحد پردازشی مبتنی بر شبکه‌ی عصبی برخوردار است، انتظار می‌رود میت ۱۰ با ویژگی‌های قدرتمندی که مبتنی بر هوش مصنوعی و محاسبات این‌چنینی است، رونمایی شود. در سال‌های اخیر هواوی علاقه‌ی وافری به استفاده از هوش مصنوعی در رابط کاربری گوشی‌هایش نشان داده است.

نظر شما در مورد میت ۱۰ و ویژگی‌های احتمالی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات