شارپ از فصل دوم ۲۰۱۸، گوشی های هوشمندش را وارد بازار اروپا می‌کند

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی شارپ در جریان ایفا ۲۰۱۷ اعلام کرد که از تابستان سال آینده‌ی میلادی وارد بازار اروپا خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی ژاپنی شارپ که در زمینه‌ی تولید گوشی‌ هوشمند نیز فعالیت می‌کند، در جریان ایفا ۲۰۱۷ اعلام کرد که از تابستان سال آینده‌ی میلادی وارد بازار اروپا خواهد شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط جنگ وو تای، مدیرعامل کمپانی شارپ که در ایفا حضور داشت، این کمپانی احتمالا در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونای ۲۰۱۸ از محصولات مختص بازار اروپا رونمایی خواهد کرد.

شارپ چندی پیش گوشی هوشمند جدید خود را با نام Aquos S2 معرفی کرد؛ این گوشی هیچ حاشیه‌ای ندارد. شارپ همچنین از گوشی هوشمند پرچم‌داری با عنوان Aquos R نیز رونمایی کرده است که به گفته‌ی تای، قدرت برند شارپ را نمایش می‌دهد. این گوشی هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. دوربین Aquos R از وجود لرزش‌گیر اپتیکال نیز برخوردار است. شارپ در نظر دارد با استفاده از این گوشی هوشمند وارد رقابت با محصولات کمپانی‌های نام‌آشنایی نظیر سامسونگ، ال‌جی و سونی شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، شارپ اوایل سال جاری میلادی از گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی Aquos S2 رونمایی کرد. این گوشی در لبه‌های طرفین و بالا تقریبا حاشیه‌ای ندارد و تنها حاشیه‌ی آن در لبه‌ی پایینی است که البته باریک است. باید تا سال آینده‌ی میلادی در انتظار بمانیم تا ببینیم شارپ با چه استراتژی و چگونه وارد بازار اروپا خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات