گزارش ویدیویی زومیت از غرفه هواوی در نمایشگاه ایفا 2017

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی یکی از مطرح‌ترین برند‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است که در ادامه، گزارش ویدیویی جامعی از غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ خواهیم داشت.
تبلیغات

هواوی همانند سایر برند‌های مطرح فناوری جهان، حضوری فعال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ داشت و جدیدترین دستاورد‌های خود را در معرض نمایش عموم قرار داد. بزرگ‌ترین رونمایی هواوی در این رویداد مربوط به پردازنده‌ی جدید کرین ۹۷۰ بود. این پردازنده که از واحد جدید هوش مصنوعی و شبکه‌ی عصبی بهره می‌برد، قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و در آینده‌ای نزدیک همراه با میت ۱۰ به بازار عرضه می‌شود.

بخش بزرگی از غرفه‌ی هواوی را گوشی‌های هوشمند این شرکت تشکیل داده بودند تا کاربران با جدید‌ترین محصولات این شرکت در بخش موبایل آشنا شوند. امکان تجربه‌ی عکاسی با پی ۱۰ نیز یکی از بخش‌های جذاب غرفه‌ی هواوی بود تا کاربران بیش از پیش با قابلیت‌های تصویربرداری این گوشی آشنا شوند. 

هواوی جدید‌ترین نسخه‌‌های اولترابوک‌های خود را نیز به برلین آورده است. میت‌بوک ایکس جدید‌ترین تلاش این شرکت مطرح چینی در کسب سهم بیشتری از بازار لپ‌تاپ‌ است. چیدمان جذاب تعداد زیادی میت‌بوک روی دیوار غرفه هواوی، یکی دیگر از جذابیت‌های بصری آن بود. همچنین در کنار لپ‌تاپ و گوشی‌های هواوی، ساعت‌های هوشمند و ابزارهای سلامت این شرکت، بخش بزرگی از غرفه را به خود اختصاص داده بودند. 

در ادامه شما را به تماشای گزارش ویدویی زومیت از غرفه‌ی هواوی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات