ایسوس دو مانیتور خمیده جدید از سری Designo Curve رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ دو مانیتور جدید از سری Designo Curve را رونمایی کرد.
تبلیغات

در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، دو مانیتور ایسوس سری Designo Curve رونمایی شد. کمپانی تایوانی پیش از این و در ماه فوریه، نسخه‌ای از این سری با نام MX34VQ مجهز به پنل شارژ بی‌سیم رونمایی کرده بود که چندی پیش در زومیت به بررسی این مانیتور پرداختیم. دو مانیتور جدید ایسوس، MX38VC و MX32VQ نام دارند و به دلیل طراحی بسیار زیبا و همچنین داشتن نمایشگری که تمام سطح پنل جلویی را پوشانده است، برنده‌ی جایزه‌ی iF 2017 شده‌اند. 

ویژگی‌های مانیتور ASUS MX38VC 

مانیتور فوق عریض ۳۷.۵ اینچی MX38VC از سری Designo Curve دارای رزولوشن +qHD یا به‌صورت دقیق‌تر، ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. نسبت تصویر این مانیتور فوق عریض ۲۱ به ۹ است و از وجود پنل بدون فریمی بهره می‌برد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

از ویژگی‌های مانیتور MX38VC باید به بهره‌گیری از فناوری سونیک‌مستر ایسوس اشاره کرد. ایسوس برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت صدای خروجی این مانیتور در ساخت اسپیکرهای آن با هارمن کاردن همکاری کرده است. از جمله‌ی درگاه‌های ارتباطی این مانیتور باید به دو درگاه HDMI در کنار یک درگاه USB نوع C و همچنین درگاه PC audio input اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جالب مانیتور جدید ایسوس امکان ارتباط با گوشی هوشمند یا تبلت از طریق بلوتوث برای استریم موسیقی پخش‌شده از این گجت‌ها در اسپیکر مانیتور به‌صورت بی‌سیم است. برای جذابیت بیشتر، نورپردازی پایه‌ی مانیتور نیز می‌تواند با موسیقی پخش‌شده هماهنگ شود؛ حال آنکه ایسوس برای جلوگیری از پرت شدن حواس کاربران، کنترل‌ صدا و نور ال‌ای‌دی را در دسترس قرار داده است.

ویژگی‌های مانیتور ASUS MX32VQ

دومین مانیتور رونمایی شده توسط ایسوس از وجود یک نمایشگر ۳۱.۵ اینچی با رزولوشن WQHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. نام این مانیتور Designo MX32VQ و نسبت تصویر آن نیز ۱۶ به ۹ است. این مانیتور در مقایسه با مانیتور دیگر ایسوس کوچک‌تر است، اما تقریبا تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های MX38VC را به ارث برده که از جمله‌ی آن‌ می‌توان به اسپیکرهای توکار، نورپردازی پایه و امکان اتصال از طریق بلوتوث اشاره کرد. تنها تفاوت این مانیتور با نسخه‌ی ۳۷.۵ اینچی نداشتن درگاه USB نوع C است. هر دو مانیتور جدید ایسوس از تکنولوژی گیم‌پلاس و آداپتیو سینک ایسوس بهره می‌برند. 

مانیتور خمیده ایسوس

ایسوس اعلام کرده است که مانیتور ۳۱.۵ اینچی جدید را با قیمت ۵۵۰ یورو برای بازار اروپا عرض خواهد کرد. قیمت مانیتور ۳۸ اینچی هم ۱۶۰۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات