شیائومی می میکس 2 به تراشه‌ اسنپدارگون 836 و اندروید اوریو مجهز می‌شود

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی جدید، گوشی شیائومی می میکس ۲ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید اوریو بهره می‌برد.
تبلیغات

تقریبا یک سال از زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس می‌گذرد؛ این مدل، یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی بود که از نمایشگری بدون حاشیه بهره می‌برد. می میکس آغازگر روند تولید گوشی‌هایی با نمایشگرهای بدون حاشیه محسوب می‌شود که حاصل آن را می‌توان در طراحی گوشی‌هایی نظیر سامسونگ گلکسی اس ۸ و ال‌جی وی ۳۰ دید. با اینکه یک سال پیش، طراحی می میکس استثنایی و جذاب بودY ولی سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هم نمایشگرهای بدون حاشیه را در مدل‌های رده‌بالای خود به کار بردند؛ بنابراین پرچم‌دار سال پیش شیائومی، دیگر آن جذابیت اولیه‌ی خود را ندارد.

در هفته‌های آتی، قرار است شیائومی از نسل جدید این گوشی رونمایی کند که به‌طور خیره‌کننده‌ای، ۹۳ درصد از قاب جلویی آن در اختیار نمایشگر است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، می میکس ۲ از نمایشگری ۶.۲ اینچی با دقت ۲۹۶۰×۱۴۴۰ پیکسل در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ بهره می‌برد. این گوشی قدرتمند توسط یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۸.۰ اوریو استفاده می‌کند. البته هنوز قیمت آن معلوم نیست.

می میکس ۲

شیائومی می میکس ۲ به‌صورت رسمی ۲۰ شهریورماه معرفی می‌شود. نظر شما در مورد پرچم‌دار جدید این شرکت چینی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات