طراحی دفتر کار KiWi، شعبه برنو در جمهوری چک

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
طراحی دفتر کار KiWi.com واقع در شهر برنو، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی کاپلان انجام شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلیشرکت طراح: کاپلانکارفرما: KiWiمتراژ: ۷۹۹۰ متر مربعسال: ۲۰۱۶مکان: برنو

شرکت KiWi.com یک آژانس مسافرتی آنلاین است که با تکیه بر تکنولوژی‌های جدید و با ارائه‌ی خدمات مناسب به مشتریان، موفقیت‌های قابل توجهی در این بخش به دست‌ آورده است. در حقیقت این آژانس مسافرتی به مشتریان این امکان را می‌دهد که با جستجو، هماهنگ و رزرو کردن پرواز از شرکت‌های هواپیمایی متفاوت، حتی شرکت‌هایی که در یک مسیر پرواز هیچ همکاری با هم ندارند، بتوانند یک سفر راحت و در عین حال ارزان‌ را تجربه کنند. این روش اغلب اوقات باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود.

طراحی دفترکار کیوی

طراحی ساختمان جدید دفتر همانند روال کار و پیشرفت سریع و پرشتاب این شرکت، بسیار سریع انجام شده است. این آژانس مسافرتی در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده و در طی پنج سال، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است. طراحی جدید دفتر کار به‌طور خاص انجام شده است تا طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر سه قسمت اصلی این شرکت (بخش مدیریت، بخش فناوری‌ اطلاعات و مرکز تماس شرکت) مناسب باشد.

طراحی دفترکار کیوی

برای بخش IT فضای بزرگی اختصاص داده شده و اتاقک‌ها و قسمت‌هایی نیمه‌مجزا برای آن طراحی شده‌ است. بخش مدیریت، به‌صورت یک قسمت مجزا و جداگانه و به گونه‌ای است که با بخش IT ارتباط بیشتری داشته باشد. بخش مرکز تماس در طی شبانه‌روز فعال است و به‌طور دائم و بدون وقفه‌ از مشتریان حمایت و پشتیبانی می‌کند.این قسمت از دفتر در عین اینکه طراحی بسیار ساده‌ای دارد، از مؤثرترین و کارآمدترین طراحی برخوردار است.

طراحی دفترکار کیوی

این آژانس مسافرتی به ارزش کار، سخت‌کوشی و تلاش کارمندان خود بسیار اهمیت می‌دهد؛ بنابراین بخش بزرگی از دفتر کار را برای استراحت و تفریح کارکنان اختصاص داده است. علاوه بر محل استراحت کارکنان، نیمکت‌هایی به شکل چمن طراحی شده‌اند و به همراه گلدان‌هایی که در اطراف سالن چیده ‌شده‌، یک محیط سرسبز و پرنشاط را به وجود آورده‌اند. استفاده از رنگ آبی و زرد برای قسمت‌هایی از دیوار و پایه‌ی مبلمان، هماهنگی و هارمونی فوق‌العاده‌ای بین اجزای مختلف دکوراسیون ایجاد کرده است.

طراحی دفترکار کیوی

در اتاقی که برای جلسات کاری طراحی شده، به جای استفاده از صندلی‌، اطراف میز‌ تاب‌هایی نصب شده است. از دیگر امکانات این دفتر کار می‌توان به سالن غذاخوری، سالن ورزش و سونا اشاره کرد.

طراحی دفترکار کیوی
طراحی دفترکار کیوی
طراحی دفترکار کیوی
طراحی دفترکار کیوی
طراحی دفترکار کیوی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات