گزارش ویدیویی زومیت از غرفه سونی در نمایشگاه IFA 2017

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
همواره یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های رویداد‌های مختلف فناوری به سونی اختصاص دارد. در ادامه با نگاه جامع زومیت به غرفه سونی در نمایشگاه IFA 2017 همراه باشید.
تبلیغات

سونی به‌عنوان یکی از پیشروان فناوری و تکنولوژی در جهان، نه‌تنها حضوری فعال در نمایشگاه‌ و رویداد‌های این حوزه دارد، بلکه همواره یکی از بهترین و جذاب‌ترین غرفه‌ها برای علاقه‌مندان است. غول فناوری ژاپن در رویداد ایفا ۲۰۱۷ نیز طبق روال گذشته حضوری فعال داشته و جدید‌ترین دستاور‌دهای خود را در معرض نمایش عموم قرار داده است.

با توجه به طیف گسترده‌ی محصولات سونی، غرفه‌ی بزرگ این شرکت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این بخش‌ها به دوربین‌های سونی اختصاص دارد. این شرکت مطرح ژاپنی بدون شک یکی از کلیدی‌ترین بازیگران عرصه‌ی تصویر است و به‌واسطه‌ی دوربین‌های فیلم‌برداری و عکاسی متنوع خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جدید‌ترین دوربین‌های عکاسی سونی اعم از a99 II و a9، در کنار نمونه‌های قدیمی‌تر و البته جذاب a7R II، علاقه‌مندان زیادی را به بخش دوربین‌های سونی جذب کرده بود.

سونی نه‌تنها در ضبط محتوای تصویری، بلکه در پخش آن‌ها نیز یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال این عرصه است و تلویزیون‌های این برند جزء جدایی‌ناپذیر رویداد‌های فناوری هستند. سونی در ایفا ۲۰۱۷ بخش بزرگی از غرفه‌ی خود را به نمایش نسل جدید تلویزیون‌های براویا اختصاص داده بود که برخی از آن‌ها از پنل اولد بهره می‌برند.

اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل اسیستنت، هدفون‌های نویز کنسلینگ و هدست واقعیت مجازی، از دیگر محصولات جذاب به نمایش در‌آمده در غرفه سونی بودند. 

نمایندگان زومیت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ با حضور در غرفه‌ی سونی، گزارش جامعی از آن تهیه کرده‌اند که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات