رقابت دیدنی رنو مگان RS با دوچرخه‌ی کوهستان

یک‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رنو مدل مگان RS جدید خود را معرفی کرده است و حالا این خودرو به رقابت با دوچرخه‌ی کوهستانی خواهد پرداخت.
تبلیغات

راننده‌ی تیم فرمول 1 رنو نیکو هولکنبرگ، دوچرخه سوار کوهستان سم پیلیگریم و قهرمان رشته موج سواری سال ۲۰۱۶، جاستین دوپونت، به رانندگی با مگان RS جدید پرداختند. هم رنو مگان و هم دوچرخه‌ای که در کلیپ زیر خواهید دید هر دو از بهترین گزینه‌ها برای طی کردن مسیرهای پر پرچ و خم کوهستانی هستند. این فرصت به این سه راننده داده شده تا از رانندگی با این خودرو در سه کوه اسپافرانکورچمپس، براس و لومبردی لذت ببرند در حالی که تمام رویدادها توسط دوربین‌ها ثبت می‌شوند تا از قابلیت‌های این خودرو کامپکت پرده بردارند.

این خودرو طی نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ هم راه با دو شاسی متفاوت رونمایی شد. این خودرو که از سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری با یک جفت توربوشارژر که به Alpine A110 معروف هستند، بهره می‌برد. این پیشرانه قادر است تا قدرتی معادل ۲۷۶ اسب بخار همراه با ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. خروجی این پیشرانه نیز توسط یه جعبه دنده‌ی دوبل کلاچو یا شش دنده‌ی دستی به اکسل جلو منتقل می‌شود.

جزئییات عملکرد این خودرو هنوز فاش نشده. اما انتظار داریم در هفته‌ی پیش رو، رنو اطلاعاتی از جمله شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت این خودرو را فاش کند. انتظار می‌رود که این خودرو در ماه دسامر در اروپا و تا فصل بعد در بریتانیا عرضه شود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات