تعداد کاربران اپل موزیک از مرز ۳۰ میلیون نفر گذشت

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
جیمی آیون در مصاحبه‌ای با بیلبورد اعلام کرده که تعداد کاربران اپل موزیک که ماهانه آبونمان این سرویس را پرداخت می‌کنند از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است.
تبلیغات

جیمی آیوین، یکی از متخصصان اپل که پس از تصاحب بیتس به این شرکت پیوسته در مصاحبه‌ای با بیلبورد اعلام کرد که تعداد کاربران اپل موزیک از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است؛ بنابراین تعداد کاربران سرویس استریم موسیقی اپل نسبت به آمار ۲۷ میلیون نفری ارائه‌شده توسط این شرکت در ماه ژوئن، ۳ میلیون نفر افزایش یافته است. در حالی که آخرین آمار ارائه‌شده توسط اسپاتیفای نشان می‌دهند که ماهانه ۶۰ میلیون نفر از سرویس پریمیوم استریم موسیقی این شرکت استفاده می‌کنند؛ البته ۸۰ میلیون نفر دیگر نیز سرویس اسپاتیفای را به‌صورت رایگان مورد استفاده قرار می‌دهند که شامل پخش آگهی می‌شود. 

اپل در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را برای تبلبغ هرچه بیشتر سرویس موسیقی خود انجام دهد. جدیدترین آگهی ویدیویی اپل موزیک اکتبر سال جاری پخش خواهد شد. اپل اخیرا آگهی ویدیویی جدیدی را برای اپل واچ سری ۳ با پشتیبانی از LTE منتشر کرده که تمرکز اصلی آن روی ویژگی‌های اپل موزیک روی این ساعت هوشمند است. 

اپل موزیک در آینده‌ی نزدیک با اپل واچ سری ۳ مجهز به LTE هماهنگی بیشتری پیدا خواهد کرد؛ به‌طوری که پلی‌لیست‌های اپل موزیک به‌صورت خودکار برای مشترکان این سرویس روی اپل واچ نیز در دسترس خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات