سرفیس پرو LTE دسامبر امسال عرضه می‌شود

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که مایکروسافت درصدد عرضه‌ی نسخه‌ی LTE سرفیس پرو در ماه دسامبر به بازار است.
تبلیغات

هرچند هنوز خبری از نسل جدید سرفیس پرو مایکروسافت نیست؛ اما به نظر می‌رسد ردموندی‌ها درصدد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آن هستند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از سرفیس پرو را با پشتیبانی از LTE در ماه دسامبر راهی بازار کند. اطلاعات ارائه‌شده توسط مدیران مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس Ignite 2017 نشان از این دارند که ردموندی‌ها در تاریخ یک دسامبر (۱۰ آذرماه) این محصول را راهی بازار خواهند کرد.

مایکروسافت سرفیس پرو را طی مراسمی که ماه می در شهر شانگهای برگزار شد، معرفی کرد. در مراسم ماه می، این کمپانی اشاره‌ای نیز به عرضه‌ی نسخه‌ی مجهز به LTE کرده بود؛ حال آنکه تا به امروز خبری از این نسخه در میان نبود. انتظار می‌رود ردموندی‌ها طی مراسمی که ماه آینده‌ی میلادی در لندن برگزار می‌شود، از نسخه‌ی جدید سرفیس پرو با پشتیبانی از LTE رونمایی کنند.

متأسفانه نسخه‌ی LTE سرفیس پرو مایکروسافت تنها با مشخصاتی شامل پردازنده‌ی Core i5 اینتل، چهار و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم به ترتیب با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. همچنین باید به بهره‌گیری از پردازنده‌ی گرافیکی HD Graphics 620 اینتل اشاره کرد.

شاید در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی LTE  به همراه پردازنده‌‌ی LTE نیز باشیم، چراکه مایکروسافت مدتی پس از رونمایی و عرضه سرفیس پرو، نسخه‌های جدیدی از این محصول را در رنگ‌های بیشتر راهی بازار کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات