سامسونگ درصدد تولید هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز است

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان از این دارند که سامسونگ درصدد توسعه‌ی یک هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز مایکروسافت است.
تبلیغات

مایکروسافت در نظر دارد ماه آینده‌ی میلادی چند هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر پلتفرم ویندوز راهی بازار کند؛ حال آنکه آخرین گزارش‌ها نشان از این دارند که کمپانی کره‌ای سامسونگ نیز در پی تولید هدست واقعیت ترکیبی ویندوز خود است. حساب کاربری WalkingCat تصاویری فاش کرده که بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، منتسب به این هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز است. به نظر می‌رسد این هدست واقعیت ترکیبی از وجود سنسوری برای شناسایی حرکت در ۶ جهت همچون سایر هدست‌های ویندوزی توسعه‌یافته بهره ببرد.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی سامسونگ

هرچند تصاویری از این هدست واقعیت ترکیبی فاش شده است؛ اما اطلاعات چندانی از آن در دست نیست. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ از وجود یک هدفون ساخت AKG به‌صورت پیش‌فرض بهره می‌برد. از این نظر هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ را باید مشابه هدست ریفت وی آر آکیولس بدانیم. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد این هدست واقعیت ترکیبی را با بهره‌گیری از کنترلرهای مایکروسافت همراه کند. مایکروسافت هفته‌‌ی بعد مراسمی برای ارائه‌ی اطلاعات در مورد سیستم واقعیت ترکیبی خود برگزار خواهد کرد که احتمالا هدست سامسونگ نیز بخشی از این مراسم را به خود اختصاص خواهد داد.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی سامسونگ

مایکروسافت در نظر دارد هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوزی را قبل از به‌روزرسانی کریترز پاییزی که در تاریخ ۲۵ مهرماه منتشر می‌کند، طی مراسمی در ۱۱ مهرماه رونمایی کند. اولین هدست متعلق به ایسر است و با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. اچ‌پی نیز هدستی با کنترلرهای مایکروسافت با قیمت ۴۵۰ دلار راهی بازار خواهد کرد. دل و لنوو نیز هدست‌های واقعیت ترکیبی خود را با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌کنند. در این بین هرچند ایسوس نیز هدست خود با طراحی چندضلعی را معرفی کرده است؛ اما هدفی برای عرضه این هدست تا بهار سال ۲۰۱۸ ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات