نسخه‌ی مسابقه‌ای از کامارو GT4.R، آماده تولید شد

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌زودی عرضه‌ی نمونه‌ی مخصوص پیست شورولت کامارو GT4.R، با قیمت ۲۵۹ هزار دلار به تیم‌های مسابقه آغاز خواهد شد.
تبلیغات

خودروی مسابقه‌ای شورولت کامارو GT4.R برای فروش آماده شده و قرار است قیمت اولیه آن از ۲۵۹ هزار دلار شروع شود. خودروی کامارو GT4.R با کمک شرکت مهندسی پرت اند میلر ( Pratt & Miller Engineering) و برای دست‌یابی به استاندارد مقررات جهانی GT4 بر اساس خودروی عضلانی شورولت کامارو ZL1، طراحی و تولید شده است.

این شرکت، خودروی جدید شورولت کامارو GT4.R را برای حضور در مسابقات جهانی کلاس GTS پیرلی و مسابقات خودروهای اسپرت IMSA کنتیننتال ۲۰۱۷ تولید کرده است. شورولت کامارو GT4.R برای رقابت با رقیب سنتی خود موستانگ GT و شرکت در مسابقاتی چون ۲۴ ساعته دیتونا آماده به نظر می‌رسد.

شورولت کامارو GT4.R

خودروی مسابقه‌ای شورولت کامارو GT4.R که صرفا برای شرکت در مسابقات طراحی و اصلاح شده، مجهز به پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری هشت سیلندر خورجینی LT1 و جعبه‌دنده ترتیبی ۶ سرعته Xtrac با تعویض دنده‌ی پنوماتیک و دیفرانسیل نوع Xtac سالیزبری (Xtac Salisbury) است. 

پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی دارای سیستم تزریق مستقیم سوخت، ورودی فیبر کربنی سفارشی، میل‌سوپاپ سفارشی، سیستم جمع‌آوری اطلاعات موتک (Motec)، واحد کنترل الکترونیکی سفارشی موتوراسپرت MS6 است و می‌تواند تا ۴۸۰ اسب بخار تیون شود.

قسمت‌هایی که برای اصلاح به بدنه‌ی خودروی عضلانی شورولت کامارو ZL1 اضافه شده است عبارتند از: گلگیرهای جلوی بزرگ‌تر، لبه‌های جانبی آیرودینامیک، درهای سبک‌وزن فیبر کربنی و سپر تزئینی جلو، اسپویلر عقب فیبر کربنی GT4، صفحات شیرجه جلو GT4 و اسپلیتر جلو فیبر کربنی مخصوص GT4.

شورولت کامارو GT4.R

همچنین در خودروی شورولت کاماروی جدید از رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی همراه با لاستیک‌هایی با پهنای ۳۰۵ میلی‌متر در جلو و عقب خودرو، کالیبرهای ترمز جلو ۶ پیستونی موتوراسپرت برمبو، کالیبرهای عقب چهار پیستونی برمبو، میله‌های ضد غلتش جلو و عقب قابل تنظیم سفارشی، تعلیق دوطرفه TTX-46 اُهلینز در جلو و دمپرهای مسابقه‌ای تنظیم‌شونده TTX-36 اُهلینز در عقب خودرو استفاده می‌شود.

خودروی مسابقه‌ای شورولت کامارو GT4.R دارای حداقل وزن ۳۱۳۱ پوند (۱۴۲۰ کیلوگرم) است و تمام امکانات و اصلاحات آیرودینامیک آن در شرایط جاده و تونل باد تست شده‌اند.

شورولت کامارو GT4.R

کسانی که بتوانند قیمت شورولت کامارو  GT4.R را بپردازند، اکنون می‌توانند یک خودروی مسابقه‌ای واقعی را در پیست مسابقه مورد علاقه خود برانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات