فصل پاییز و بی نظیرترین تجربه مسافرت

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنگامی که قصد سفر داریم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد برنامه‌ریزی برای تعطیلات نوروز یا تابستان است.
تبلیغات

البته سفر در ایام تعطیلات نوروز یا تابستان به معنی رفتن به شهری شلوغ بوده که حتی شاید نتوان از تمام اماکن دیدنی و تفریحی آن بازدید کرد، اما راه حل این مشکل چیست؟ با یک برنامه‌ریزی هوشمندانه، نه‌تنها می‌توانید در فصلی به سفر بروید که به راحتی در شهر مقصد به گشت‌وگذار و خرید بپردازید، بلکه از تخفیف‌های خوب هتل‌ها نیز بهره‌مند خواهید شد و به‌طور مثال هتل‌های پنج یا چهار ستاره را با هزینه‌ی یک هتل سه ستاره و حتی کمتر رزرو کنید!

مثلا قصد سفر به شهرهای گرمسیری را دارید؛ بهترین فصل برای این سفرها ماه‌های مهر و آبان خواهد بود؛ زیرا در این دو ماه از سال آب و هوای این شهرها مطبوع بوده و هتل‌های قشم، هتل‌های کیش، هتل‌های یزد و هتل‌های شیراز نیز تخفیف‌های خوبی دارند. همچنین چون تعداد مسافران کمتر از تعطیلات نوروز و تابستان است؛ بنابراین می‌توانید به سهولت به خرید و گشت و گذار بپردازید.

نحوه‌ی رزرو هتل با تخفیف

سایت جااینجاس به عنوان یکی از وب‌سایت‌های متخصص در صنعت گردشگری، بستری را فراهم کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ساده‌تر از آنچه تصور کنید و با تخفیف آنلاین، رزرو هتل خود را انجام دهید. تیم فروش جااینجاس متشکل از دو بخش مشاوران و کارشناسان فروش است و به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود. برای تجربه‌ی سفری لوکس با هزینه‌ای مناسب در فصل پاییز حتما با مشاوران فروش جااینجاس تماس بگیرید تا شهرهای مناسب برای سفر در این فصل را به شما معرفی کرده و در جریان تخفیف‌های هتل‌ها قرار بگیرید. بعضی از هتل‌هایی که در فصل پاییز دارای تخفیف خوبی در جااینجاس هستند، عبارتند از هتل چمران شیراز، هتل آریوبرزن شیراز، هتل داد یزد، هتل ارگ جدید یزد، هتل مهینستان راهب کاشان، هتل پارسیان آزادی چالوس، هتل سالاردره ساری، هتل ارم کیش، هتل پارسیس مشهد، هتل الماس مشهد، هتل کادوسان بندرانزلی، هتل سفید کنار بندرانزلی، هتل پارسیان کوثر اصفهان، هتل آزادی اصفهان، هتل سینگو قشم و هتل خلیج فارس قشم.

همچنین در صورتی که تمایل دارید قبل از دیگران از اخبار تخفیف‌ها مطلع شوید، می‌توانید در خبرنامه جااینجاس عضو شوید. در تمام مراحل رزرو و تا پایان زمان اقامت در کنار شما خواهیم بود با این شعار که نمی‌گوییم اولین یا بهترین هستیم، اما صادق‌ترین و مطمئن‌ترین هستیم.

شماره تماس تیم مشاوران جااینجاس: 54665000 - 021

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات