برنامه Office Documents Viewer: اجرا و مدیریت فایل های آفیس، پاورپوینت و متنی - زوم اپ

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Office Documents Viewer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های متنی را در گوشی خود اجرا و مدیریت کنید.
تبلیغات

فایل‌های متنی یکی از مهم‌ترین فرمت‌ها در دنیای دیجیتال محسوب می‌شوند. مطمئنا تاکنون با فایل‌هایی که دارای فرمت‌هایی نظیر txt ،doc و ... بوده‌اند رو‌به‌رو شده‌اید. معمولا پلت‌فرم اندروید به‌طور پیش‌فرض از این فرمت‌ها پشتیبانی نمی‌کند و شما قادر به اجرای این فایل‌ها و خواندن آن‌ها نخواهید بود. در واقع می‌توان گفت تنها در صورتی به‌طور پیش‌فرض قادر به استفاده از این فایل‌ها خواهید بود که اپلیکیشن فایل منیجر مورد استفاده‌تان از این فرمت‌ها پشتیبانی کند یا اینکه اپ جداگانه‌ای برای اجرای فایل‌های متنی روی گوشی نصب باشد. از میان مهم‌ترین فرمت‌های متنی که در حال حاضر در بین کاربران رایج هستند می‌توان به فرمت PDF و TXT و فایل‌های آفیس همچون Docx ،Xls و pptx اشاره کرد که به‌نوعی شامل تمام فایل‌ها از جمله ورد، پاورپوینت، اکسل، پی‌دی‌اف و‌... می‌شود.

Office Documents Viewer اپلیکیشنی رایگان برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید این فایل‌ها را در گوشی خود اجرا و مدیریت کنید. نکته‌ی جذابی که در این برنامه وجود دارد، پشتیبانی آن از فایل‌های آفیس است؛ به‌طوری که با نصب همین یک برنامه تقریبا می‌توانید تمام فایل‌های رایج را اجرا کنید. این برنامه برای تبلت‌ها نیز بهینه‌سازی شده است؛ به‌طوری که می‌توانید در تبلت خود به مطالعه‌ی آسان و بی‌دردسر این فایل‌ها بپردازید. این برنامه نزدیک به ۵ میلیون بار دانلود شده است و برای اجرا به اندروید ۲.۳ یا بالاتر نیاز خواهد داشت. در صورتی که گذرتان به فایل‌های متنی می‌افتد، بهتر است با دانلود و نصب برنامه اندروید Office Documents Viewer، یک بار برای همیشه نیاز خود به یک اجراکننده‌ی کامل را برطرف کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • پشتیبانی از فایل‌های آفیس
  • پشتیبانی از Word ،Powerpoint و Excel
  • پشتیبانی از فایل‌های PDF

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات