طراحی دفتر کار مایکروسافت؛ شعبه مدلین کلمبیا

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار مایکروسافت واقع در شهر مدلین، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی aei طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: Aei
  • کارفرما: مایکروسافت
  • متراژ: ۸۰۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • محل: مدلین، کلمبیا

طراحی و اجرای این پروژه، بسیار شبیه به دفتر کار این شرکت در شهر بوگوتا است. دفتر جدید مایکروسافت در منطقه‌ی آنتیوکیا قرار دارد که منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در کلمبیا محسوب می‌شود؛ بنابراین شرکت طراح از ایده‌ی مفهومی بهار برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی این دفتر کار استفاده کرده است. استفاده از چوب، نور طبیعی برای روشنایی محیط کار و طراحی مدرن و امروزی، باعث شده فضای داخلی دفتر به یک محیط کار جذاب و منحصربه‌فرد برای کارمندان تبدیل شود. مراجعین به‌محض ورود به شرکت، وارد سالنی می‌شوند که بسیار ساده طراحی شده است. از رنگ سفید برای دیوارها، سقف و پیشخوان استفاده شده و لوگو و برند تجاری مایکروسافت با رنگ‌های اصلی خود روی دیوار دیده می‌شود.

دفترکار مایکروسافت بوگوتا

برای سایر قسمت‌های دفتر از رنگ‌های متنوع و شاد استفاده شده‌ و ترکیبی از رنگ‌های متفاوت برای طراحی دیوارها و کف‌پوش‌ها به کار رفته است. رنگ‌ها و طرح‌های استفاده‌شده در کف این دفتر کار حس شادابی و حضور در طبیعت را به کارمندان منتقل می‌کنند؛ میزها و دیوارها هم به بهره‌گیری از روکش‌هایی با الگوی چوب به تقویت این حس کمک می‌کنند. 

دفترکار مایکروسافت بوگوتا

نکته‌ی‌ قابل توجه در طراحی دفتر جدید مایکروسافت این است که استفاده از طرح‌های گرافیکی جالب روی دیوارها، جلوه‌ای خاص به این دفتر کار بخشیده است. نکته‌ی مهم دیگر این است که طراحی جالب و منحصربه‌فرد دفتر جدید نشان می‌دهد ایجاد یک محیط پر از آسایش و راحتی برای مشتریان و همچنین ایجاد یک محیط کار شاداب و پر از نشاط برای کارمندان، از اولویت‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شود.

دفترکار مایکروسافت بوگوتا
دفترکار مایکروسافت بوگوتا
دفترکار مایکروسافت بوگوتا
دفترکار مایکروسافت بوگوتا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات