تصویر جدیدی از میت 10 پرو هواوی منتشر شد

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویر جدیدی منتشر شده است که پرچم‌دار جدید هواوی، میت ۱۰ پرو را با حاشیه‌های بسیار نازک نمایش می‌دهد.
تبلیغات

شرکت هواوی، به‌زودی از سری گوشی‌های رده‌بالای میت ۱۰ رونمایی خواهد کرد و میت ۱۰ پرو یکی از چهار مدل احتمالی است که از خانواده گوشی‌های میت ۱۰ معرفی می‌شود. به‌تازگی تصویر رندری جدیدی توسط MobileXpose منتشر شده است که گمان می‌رود گوشی پرچم‌دار جدید هواوی میت ۱۰ پرو را نشان می‌دهد.

تصویر رندر منتشرشده توسط MobileXpose، کیفیت بالایی ندارد و البته با آنچه در تصاویر رندر معمول مشاهده می‌کنیم؛ کاملاً متفاوت است. به‌نظر می‌رسد که این تصویر از یک گوشی بدون سیم‌کارت به‏‌دست آمده است؛ به همین جهت، عبارت «Emergency Calls Only» در Status Bar دیده می‌شود و خبری از وضعیت آنتن‌دهی نیست.

در تصاویر معمولاً ظرفیت باتری کامل است، اما در تصویر فاش شده توسط MobileXpose، دیده می‌شود که باتری کامل نیست و دستگاه در حال شارژ است. با این تفاسیر، شاید فردی این تصویر را از نمونه واقعی میت ۱۰ پرو گرفته باشد؛ البته، هیچ پس‌زمینه‌ای در تصویر وجود ندارد و تصویر جدید نسخه‌ی «پرو» میت ۱۰ بیشتر به یک تصویر رندر شبیه است.

در تصویر رندر فاش شده مشاهده می‌شود که در اطراف نمایشگر، ضخامت حاشیه‌ها بسیار کم است و این موضوع با شایعات قبلی در مورد میت ۱۰ همخوانی دارد. در پنل پشتی دستگاه، دوربین دوگانه دیده می‌شود و سنسورها با چینش عمودی، طراحی میت ۹ را برای شما تداعی خواهند کرد. البته، خبری از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه یا حاشیه پایین نمایشگر نیست و به همین جهت؛ یا این تصویر صحت ندارد یا هواوی در حال آماده‌سازی یک قابلیت جدید است که کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

وب‌سایت AndroidHeadlines نیز به بررسی این تصویر رندر پرداخته است و ادعا می‌کند که حتی سنسور دوربین سلفی در حاشیه بالای نمایشگر قرار ندارد. با توجه به این موضوع، احتمال اینکه تصویر به‌دست‌آمده جعلی باشد، زیاد است. البته این احتمال نیز وجود دارد که به دلیل کیفیت پایین تصویر فاش شده، سنسور دوربین سلفی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قابل تشخیص نباشد.

در شایعات قبلی، به این موضوع اشاره شده است که نسخه‌ی استاندارد میت ۱۰ هواوی، از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند که در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است. با این‌حال، میت ۱۰ پرو که قیمت بیشتری در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد دارد، احتمالاً به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی مجهز خواهد شد؛ علت این موضوع، حاشیه‌های نازک‌تر نمایشگر میت ۱۰ پرو نسبت به نسخه‌ی استاندارد است.

میت ۱۰ پرو به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد شد و ممکن است شرکت سازنده، از پنل امولد در این گوشی استفاده کند. همچنین، اعلام شده است که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش در میت ۱۰ پرو، ۲ به ۱ و رزولوشن آن +Quad HD است. حداقل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای میت ۱۰ پرو پیش‌بینی شده است که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. نسخه پرو پرچم‌دار جدید هواوی به یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد که بر اساس اطلاعات منتشرشده، غیر قابل دسترسی است.

سری میت ۱۰ شامل میت ۱۰ لایت، نسخه استاندارد میت ۱۰، میت ۱۰ پلاس و میت ۱۰ پرو خواهد بود و در تاریخ ۲۴ مهرماه عرضه می‌شود. 

در رابطه با تعداد مدل‌هایی که از سری میت ۱۰ معرفی خواهد شد، اطلاعات مختلفی وجود دارد. گفته می‌شود یکی از گوشی‌های جدید این سازنده با نام هواوی Maimang 6 که مدتی پیش معرفی شد؛ با نام میت ۱۰ لایت در خارج از بازار چین عرضه خواهد شد. میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ استاندارد، از جمله دیگر مدل‌هایی هستند که شرکت هواوی از سری میت ۱۰ در تاریخ ۲۴ مهرماه معرفی می‌کند؛ در یکی‌ از جدیدترین گمانه‌زنی‌ها، به احتمال عرضه میت ۱۰ پلاس اشاره شده است.

اطلاعات فاش شده از قیمت میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو، حاکی از این موضوع است که شاید نسخه «پرو» میت ۱۰ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه، از مدل پایه آیفون ۱۰ اپل با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلار گران‌قیمت‌تر باشد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات