نمایش دیدنی لندروور با کشیدن تریلی‌های ۱۱۰ تنی

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در ویدیوی تبلیغاتی لندروور دیسکاوری، قدرت پیشرانه سه لیتری شش سیلندر و دیزلی آن با گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر، به نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

شرکت لندروور از توانایی‌های محصولات خود در بکسل کردن اجسام مختلف ویدیوهای تبلیغاتی می‌سازد. اولین ویدیو در سال ۱۹۸۹ و از مدل دیسکاوری مجهز به پیشرانه 200TDI ساخته شد که در آن مشغول کشیدن چندین واگن بود. سال گذشته، مدل دیسکاوری اسپرت که به یک پیشرانه دیزلی چهار سیلندر دو لیتری اینگنیوم (Ingenium) مجهز بود، توانست با موفقیت سه واگن لوکس را بکسل کند. وزن این واگن‌ها در مجموع بیش از ۱۰۰ تن و تقریبا معادل یک هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ بود. حالا لندروور با انتشار این ویدیوی جدید، تصمیم گرفته است رکورد قبلی خود را ارتقاء ببخشد.

لندروور دیسکاوری ۲۰۱۸

خودروی مورد استفاده در این ویدیو یک دیسکاوری مدل ۲۰۱۸ است که به پیشرانه شش سیلندر سه لیتری Td6 مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید ۲۵۴ اسب بخار قدرت و گشتاور خارق‌العاده ۶۰۰ نیوتن متر است. این ویدیو در یک جاده دورافتاده در استرالیا فیلم‌برداری شده است و در آن ۷ تریلر به همراه یک کشنده ۱۲ تنی، توسط مدل جدید دیسکاوری به حرکت درمی‌آیند.

بر اساس قوانین محلی، کشنده‌ها تنها مجاز به بکسل کردن هم‌زمان ۴ تریلر و با مجموع طول ۵۳.۵ متر هستند؛ به همین جهت برای ضبط این ویدیو، مجوزهای ویژه برای بکسل کردن این غول ۱۱۰ تنی در بزرگراه لستر تهیه شده است. تمامی اجزای خودروی دیسکاوری مورد استفاده در این ویدیو، استاندارد کارخانه است و دست‌خوش هیچ‌گونه تغییری نشده است. پیشرانه دیزلی، جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم ۴ چرخ محرک آن همگی بدون تغییر باقی‌ مانده‌اند و حتی قطار جاده‌ای غول‌پیکر مستقیما به یدک‌کش استانداردی که لندروور برای این خودرو در نظر گرفته، متصل شده است.

لندروور دیسکاوری ۲۰۱۸

وزن قطار جاده‌ای مذکور به‌تنهایی برابر ۱۰۰ تن است و برای رسیدن به وزن ۱۱۰ تنی مورد نظر، ۱۰ تن شن درون آن بارگیری شد تا رکورد دیسکاوری اسپرت ۲۰۱۶ شکسته شود. در این ویدیو، خودروی دیسکاوری این قطار جاده‌ای را ۱۶ کیلومتر به دنبال خود می‌کشد و به سرعت ۴۴ کیلومتر در ساعت دست می‌یابد.

هدف لندروور از انتشار این ویدیوی تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی از تولید دیسکاوری مدل ۲۰۱۸ است؛ محصولی که هم‌اکنون با پیشرانه بنزینی ۲ لیتری چهار سیلندر و قدرت ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر در دسترس است. مدل جدید دیسکاوری با آخرین سیستم دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و سیستم اطلاعات و سرگرمی تاچ‌پرو به‌روز شده به همراه یک صفحه لمسی ۱۰ اینچی ارائه می‌شود. همچنین لندروور، نسل دوم سیستم هدآپ و تصفیه یونی هوای کابین خود را در مدل جدید دیسکاوری گنجانده است.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود با کیفیت 720p    360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات