بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم شهریور 1396

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
آخرین هفته تابستان شاهد عرضه بازی‌های متفاوتی در سبک رانر بودیم که در این مقاله معرفی کوتاهی از آنها داریم.
تبلیغات

تابستان به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و ما نیز در آخرین هفته شهریورماه به سراغ معرفی پنج بازی متفاوت و البته جالب رفته‌ایم. ابتدا بازی اندروید و آیفون Dash Galactic را داریم که ماجرایی علمی تخیلی را روایت می‌کند که در آن باید با زاویه دوربین ایزومتریک اکشنی جذاب را تجربه کنید. بازی شاخص دیگر هفته گذشته Iron Marines بود که توانست قبل از عرضه توجه بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی حمله بیگانگان را روایت می‌کند و این وظیفه شما است تا با آنها مقابله کنید. بازی Iron Marines یکی از بهترین‌ بازی‌هایی است که چند وقت اخیر برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. هفته گذشته همچنین بازی Sonic Forces را معرفی کردیم. همراهی دوباره با خارپشت دوست‌داشتنی شما را باری دیگر به مرز جنون سرعت می‌رساند.

زومجی همچنین به صورت روزانه معرفی‌های متنوعی را برای علاقمندان منتشر می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به این معرفی‌ها بیندازید و در صورت علاقه به لینک دانلود بازی اندروید و iOS مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، بخش موبایل زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید آخر هفته را با بازی‌های موبایل بگذرانید، شما همچنین می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته بیندازید.

بازی Dash Galactic

Dash Galactic

مقاله‌های مرتبط:

    تا چه اندازه به داستان‌های علمی-تخیلی و بازی‌هایی علاقه دارید که در فضا روایت می‌شوند؟ بازی Dash Galactic با بخش آنلاین رقابتی که دارد یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند شما را حسابی درگیر خود کند. هرچند Dash Galactic داستانی قوی ندارد، اما سیستم مراحل و روند بازی به شیوه‌ای است که مانع تکراری شدن بازی حداقل در کوتاه مدت می‌شود. در جریان بازی باید در تیم‌های سه‌نفره به صورت Co-op وارد مبارزه شوید. بازی همچنین در حالت آفلاین شما را با هوش مصنوعی همراه می‌کند که از لحاظ سطح تقریبا با شما برابر هستند. یکی از نکات مثبت بازی وجود سه قابلیت منحصر به فرد است که به شما امکاناتی از جمله پرتاب موشک را می‌دهد. شوالیه‌ها بخشی از بدنه بازی هستند که در ابتدای بازی یکی از آنها را به دست می‌آورید و باید به مرور با جمع کردن پول، تعداد بیشتری از آنها را آزاد کنید. هر مرحله از Dash Galactic یک سری از آیتم‌ها را در اختیارتان می‌گذارد که شامل پول، مادهای مختلف برای سلاح و سایر موارد می‌شود. با توجه به وجود بخش Co-op آنلاین، وجود سرورهای قدرتمند مورد نیاز است که این بازی در این زمینه کمی و کاستی ندارد.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Dash Galactic

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Iron Marines

    Iron Marines

    مقاله‌های مرتبط:

      بازی اندروید و آیفون Iron Marines یکی از بازی‌های متفاوت است که می توانید در گوشی خود نصب کنید و از تجربه آن لذت ببرید. اگر بخواهیم به طور خلاصه بازی Iron Marines را معرفی کنیم. این بازی دنیایی مملو از دشمنان سرسخت و سیاره‌هایی رنگین دارد که در آن داستانی قدیمی از حمله بیگانگان روایت می‌شود. طراحی‌های سیاره‌ها و شخصیت‌ها به زیبایی و مشابه با انیمه‌های ژاپنی انجام شده است و شما در آن باید در نقش سربازان Iron Marine برای رویارویی با بیگانگان آماده شوید. هر کدام از سیاره‌های بازی دارای چند مرحله فرعی و اصلی است که در آن باید با امواج حملات دشمنانی با اشکال متفاوت مقابله و از پایگاه در برابر آنها محافظ کنید. یکی از شاخصه‌های بازی Iron Marines گیم‌پلی آن است. در ابتدای بازی یک پایگاه دارید که به لطف آن می‌توانید سربازان جدیدی ساخته و هدف‌ها را انجام دهید. البته طراحی‌های زیبا و برخی ویژگی‌هایی که از آن نام‌ بردیم به این معنا نیست که بازی ۴.۹۹ دلاری Iron Marines بی نقص است. متاسفانه با وجود هزینه پنج دلاری، همچنان برای آزادسازی بسیاری از فرمانده‌ها باید اقدام به خریدهای درون برنامه‌ای کنید که ناامیدکننده است.

      دانلود بازی اندروید و آیفون Iron Marines

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Night Run

      Night Run - The Dark Tower

      مقاله‌های مرتبط:

        داستان شخصی که روی دیوارها به سمت بالا حرکت می‌کند و از سکویی به سکوی دیگر می‌پرد دیگر برای بازیکنان آشنا است و پیش از نیز بازی‌های موبایل زیادی در این سبک منتشر شده‌اند. یکی از بازی‌های خوب هفته گذشته، Night Run بود. در این بازی وظیفه هدایت شخصی را در یک برج بلند برعهده دارید و باید در دنیایی تاریک تلاش کنید تا با دوری از موانع مرگبار، بیشترین رکورد را ثبت کنید. تمرکز اصلی سازندگان در این بازی استفاده از سه رنگ سفید، سیاه و خاکستری است و هرچند برخی از مراحل با شعله‌های آتش مزین شده‌اند، اما هنوز هم بازی دنیایی تیره و تار دارد و در حقیقت این طراحی بازی است که آن را خاص می‌کند. اگر بخواهیم از گیم‌پلی عبور کنیم که یکی از دلایل جذابیت‌ بازی Night Run: The Dark Tower است. بازی همچنین موسیقی هماهنگی را با حال و هوای بازی دارد و همین موضوع تجربه این بازی را جذاب می‌کند.

        دانلود بازی اندروید Night Run - The Dark Tower

        پلی‌استور

        بازی Run A Whale

        Run A Whale

        مقاله‌های مرتبط:

          سوار بر یک نهنگ به زیر آب بروید و با پرشی جانانه سکه‌هایی که انتظارتان را می‌کشند، جمع‌آوری کنید. البته انجام این کار با توجه به کنترل بازی آنچنان آسان نیست، زیرا باید قبل از هر پرش ابتدا به زیر آب بروید و سپس با کشیدن انگشت‌ به سمت بالا، به نهنگ دستور پریدن بدهید. همین موضوع واکنش سریع شما را نیاز دارد و باید مراقب موانعی باشید که روبروی شما ظاهر می‌شود. با جمع کردن سکه‌ها باید به فروشگاه سر بزنید و آیتم‌های مختلفی را برای شخصیت خود خریداری کنید. علاوه بر شخصیت اصلی‌، نهنگ ‌های متنوعی نیز در بازی حضور دارند که می‌توانید آنها را خریداری و در اختیار بگیرید. مراحل بازی از جاخالی دادن از حمله‌های یک هشت‌پای غول پیکر بگیرید تا حمله دزدان دریایی را شامل می‌شوند و در هر یک از مراحل با سورپرایز جدیدی روبرو می‌شوید. بازی Run A Whale مراحل زیبایی دارد و از قضا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اوقات فراغت آخر هفته شما باشد. در صورت علاقه می‌توانید این بازی جذاب و هیجان‌انگیز را با قیمت ۰.۹۹ دلاری خریداری کنید.

          دانلود بازی اندروید و آیفون Run A Whale

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی Sonic Forces: Speed Battle

          Sonic Forces: Speed Battle

          مقاله‌های مرتبط:

            سونیک یا به قول علاقمندان، شانس بیار سگا، سال‌ها است که توانسته بازیکنان قدیمی و جدید را سرگرم کند و در حقیقت همین لذت تجربه آن است که ادامه حیات سونیک را حداقل تا کنون تضمین کرده است. بازی Sonic Forces اکنون برای پلتفرم‌‌های موبایل منتشر شده است تا این‌بار نیز با جوجه‌تیغی معروف و هم قطارانش به نبردی برای پیروزی برویم. در این بازی رانر باید در رقابتی با سه بازیکن دیگر در کنار جمع‌آوری انگشت‌ترها و دوری از موانع، در مسابقه‌ای سرعتی بر حریفان غلبه کنید. بازی مشابه با نمونه‌های ریسینگ قابلیت جمع کردن پاورآپ‌ها و استفاده از آنها ضد حریفان را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید سطح شخصیت‌های مجموعه سونیک مانند Tails را افزایش دهید و در مسیر‌های رنگارنگ و نسبتا شلوغ برای پیروزی مسابقه دهید. برخلاف بازی‌های کلاسیک سونیک یا بازی جدید سونیک منیا که اخیرا عرضه شد، دوربین در پشت شخصیت‌ها قرار دارد و باید مشابه با بازی‌های دارای چند مسیر، شخصیت خودتون را جابجا کنید. البته این‌ها تنها بخشی از امکاناتی هستند که در این بازی اعتیاد آور به دست می‌آورید و با تجربه هرچه بیشتر بازی با امکانات جدیدی روبرو می‌شوید.

            دانلود بازی اندروید و آیفون Sonic Forces: Speed Battle

            پلی‌استور اپ‌استور

            برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات