طراحی دفتر کار هواوی؛ شعبه شانگهای

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار هواوی واقع در شهر شانگهای چین، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی Daxiang United Space طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلیشرکت طراح: Daxiang United Spaceکارفرما: هواویمتراژ: ۳۵۰۰ متر مربعسال: ۲۰۱۷محل: شانگهای

هواوی شرکتی چندملیتی است که در زمینه‌ی فناوری فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی‌ آن در کشور چین قرار دارد. اگرچه بیشتر فعالیت‌های این شرکت فناوری تا به امروز در زمینه‌ی تجهیزات شبکه و ارتباطات بوده؛ اما در بین عموم مردم به خاطر عرضه‌ی تلفن‌ همراه هوشمند بسیار شناخته‌شده است. این غول چینی برای استفاده از ظرفیت‌های بیشتر، دفاتر مختلفی در سراسر جهان دایر کرده است. یکی از شعبه‌های مهم و البته کلیدی هواوی، شعبه‌ی شانگهای آن است که در مطلب پیش روی نگاهی به آن خواهیم داشت.

هواوی شانگهای دکوراسیون

برای طراحی فضای داخلی دفتر جدید هواوی در شانگهای، شرکت طراح نه‌تنها از یک ایده‌ی خلاقانه استفاده کرده است؛ بلکه محیطی ایجاد کرده که بخش‌های مختلف آن به‌هم‌پیوسته و مرتبط هستند. شرکت طراح در طی فرآیند طراحی و اجرای پروژه به خواسته‌ها و نیازهای کارکنان توجه داشته و با درک نیازها و خواسته‌های کارمندانی که قرار است در این دفتر کار کنند، طراحی بهتری ارائه داده است. نتیجه‌ی کار فوق‌العاده است و هر گوشه از این دفتر، کاربرد مجزا و متفاوتی دارد؛ بنابراین کارمندان می‌توانند بر اساس وظایف و کار روزانه‌ی خود از بخش‌های مختلف دفتر استفاده کنند.

هواوی شانگهای دکوراسیون

ترکیب رنگ‌ها و متریال به‌کاررفته در طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر، طوری انتخاب شده است که یک محیط کار شاد، سرزنده، بانشاط و در عین حال متعادل و متوازن ایجاد کند. البته استفاده از نور طبیعی برای روشنایی دفتر و همچنین استفاده از رنگ سفید و ترکیبی از رنگ‌های شاد برای مبلمان اداری در ایجاد یک محیط کار پویا و پر از نشاط، بی‌تأثیر نبوده است. توجه شما را به مشاهده‌ی تصاویر گرفته‌شده از این دفتر کار جذاب دعوت می‌کنیم:

هواوی شانگهای دکوراسیون
هواوی شانگهای دکوراسیون
هواوی شانگهای دکوراسیون
هواوی شانگهای دکوراسیون
هواوی شانگهای دکوراسیون
هواوی شانگهای دکوراسیون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات