شرایط و زمان فروش هایما S5 توربو اعلام شد

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایران خودرو برای اولین بار و هم‌زمان با شروع هفته دفاع مقدس، نسخه‌ی دنده اتوماتیک خودروی هایما S5 توربو را پیش‌فروش می‌کند.
تبلیغات

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، طرح ویژه‌ی پیش‌فروش خودروی هایما S5 توربو شارژ اتوماتیک، مدل Noble را با ظرفیت محدود از روز یکشنبه مورخ ۲ مهرماه ۱۳۹۶ آغاز می‌کند و تا پایان تکمیل ظرفیت این خودرو ادامه خواهد داد. 

بر اساس بخشنامه ارسالی ایران خودرو، هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود. همچنین امکان ثبت‌ نام تنها برای افراد و مشتریان حقیقی فراهم است و مشتریان حقوقی و یا مشتری دوم نمایندگی اجازه مشارکت در این مرحله از فروش خودروی هیما S5 را نخواهند داشت.

ایران خودرو، کراساور کوچک هایما S5 را در چهار رنگ سفید، مشکلی، نقره‌ای و خاکستری با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند سال جاری با پیش‌پرداخت ۳۷ میلیون تومان از روز یکشنبه ۲ مهرماه، رأس ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی محصولات گروه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام این خودرو اقدام کنند. شرایط پیش‌فروش خودروی هایما S5 را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید.

شرح خودرو

رنگ‌های قابل عرضه

موعد تحویل

مبلغ ودیعه (تومان)

مبلغ نهایی

سود مشارکت

سود انصراف

هایما S5 توربوشارژ

اتوماتیک

مدل Noble

مشکی، سفید

خاکستری، نقره‌ای

دی ۹۶

۳۷,۰۰۰,۰۰۰

پس از صدور دعوت‌نامه

مشخص خواهد شد

۱۶ ٪

۱۴ ٪

بهمن ۹۶

اسفند ۹۶

ایران خودرو هنوز قیمت نهایی این خودرو را اعلام نکرده است و آن را در زمان ارسال دعوت‌نامه تعیین خواهد کرد. روز گذشته مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو کراس‌اور هایما S5 را قوی‌ترین کراس‌اور بازار ایران قلمداد کرد:

خودروی هایما S5 قدرتمندترین کراس‌اور موجود در بازار است. البته شاید خودروی «جوک» کمی از آن قدرتمندتر باشد ولی اختلاف قیمت هایما S5 با این خودرو، سه برابر تفاوت دارد. این خودرو بیش از ۵۰ اسب بخار از دیگر کراس‌اوورها قدرت بیشتری دارد. قیمت این خودرو بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان متفاوت خواهد بود. 

شایان ذکر است که بر اساس بخشنامه ارسالی، امکان صلح تا یک مرتبه برای این کراس‌اور جدید ایران خودرو فراهم خواهد بود. کراس‌اور هایما S5 با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ، قادر به تولید ۱۶۱ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر از دور موتور ۱۸۰۰ دور بر دقیقه خواهد بود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دوربین ۳۶۰ درجه با امکان رؤیت نقاط کور
  • ترمز ضد قفل ABS همراه با سیستم توزیع نیروی ترمز EBD
  • سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP
  • سیستم کمکی حرکت در سربالایی HCA
  • قطع خودکار سوخت هنگام تصادف و باز شدن خودکار قفل درها

نظر شما درباره این عضو جدید سبد محصولات ایران خودرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات